rejestracja na zlot PO
Witajcie,
Będę wdzięczny za Wasze przemyślenia dotyczące procesu rejestracji na zlot.
Co było dobre?
Co było złe?
Co warto poprawić lub dodać w przyszłości?
To pytanie szczególnie do patrolowych bo oni mieli z tym styczność.
Wasze odczucia pozwolą lepiej przygotować sprawozdanie z tego fragmentu organizacji zlotu.
Pozwolę sobie nie komentować kolejnych postów. Dziękuję.
Będę wdzięczny za Wasze przemyślenia dotyczące procesu rejestracji na zlot.
Co było dobre?
Co było złe?
Co warto poprawić lub dodać w przyszłości?
To pytanie szczególnie do patrolowych bo oni mieli z tym styczność.
Wasze odczucia pozwolą lepiej przygotować sprawozdanie z tego fragmentu organizacji zlotu.
Pozwolę sobie nie komentować kolejnych postów. Dziękuję.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 13 sie 2009, 20:15
- Lokalizacja: 69 Drużyna Harcerzy Starszych
- Hufiec:
- Chorągiew:
- Kontakt:
jako patrolowy chciałbym mieć dostęp do panelu administrowania danymi członków patrolu - a nie wszystko załatwiać mailowo z biurem.
ewidencja zhp - też duży problem - po co łączyć te dwa systemy?
spam, nosz no nie mogę... od momentu jak się zarejestrowałem dostawałem te same maile po 10 razy... szlag mnie trafiał...
skoro rejestrowaliśmy się przez stronę WWW to także:
na stronie tez raczej mało potrzebnych informacji - jak będziemy dzieleni, dostep do wody, jedzenia, nie było nigdzie napisanego że będa kawiarenki i sklep na terenie zlotu
- brak jakiejkolwiek innej infrmacji o dojeździe poza tym samochodowym... a przecież miejscowi wiedzą najlepiej na jakiej stacji wysiąść, jakim pksem podjechać najbliżej...
ewidencja zhp - też duży problem - po co łączyć te dwa systemy?
spam, nosz no nie mogę... od momentu jak się zarejestrowałem dostawałem te same maile po 10 razy... szlag mnie trafiał...
skoro rejestrowaliśmy się przez stronę WWW to także:
na stronie tez raczej mało potrzebnych informacji - jak będziemy dzieleni, dostep do wody, jedzenia, nie było nigdzie napisanego że będa kawiarenki i sklep na terenie zlotu
- brak jakiejkolwiek innej infrmacji o dojeździe poza tym samochodowym... a przecież miejscowi wiedzą najlepiej na jakiej stacji wysiąść, jakim pksem podjechać najbliżej...
pwd. Łukasz Lutoborski
zastępca komendanta Hufca ZHP Otwock
zastępca komendanta Hufca ZHP Otwock
Też brakowało mi zarządzania moim patrolem. Gdy chciałam dodać jedną osobę do patrolu, po zgłoszeniu tegoż okazało się to być sporym problemem. Po tygodniowej wymianie maili z biurem zlotu rejestrowałam patrol drugi raz.
Miałam w patrolu także osoby, które w spisie nie figurowały jako drużynowe zatem chyba nie było ich w systemie. Ciągle dostawałam wiadomości, że nie potwierdziły swych danych, a one próbując wpisać swój PESEL były odrzucane.
Na początku sierpnia się udało.
Maile o tej samej treści dostawane jeden po drugim. Choć może lepiej dostać więcej niż mniej.
Miałam w patrolu także osoby, które w spisie nie figurowały jako drużynowe zatem chyba nie było ich w systemie. Ciągle dostawałam wiadomości, że nie potwierdziły swych danych, a one próbując wpisać swój PESEL były odrzucane.
Na początku sierpnia się udało.
Maile o tej samej treści dostawane jeden po drugim. Choć może lepiej dostać więcej niż mniej.
-
- Stały bywalec
- Posty: 1551
- Rejestracja: 27 maja 2002, 10:23
- imię i nazwisko: Czesław Przybytek
- stopień instruktorski: hm
- stopień harcerski: HR
- Lokalizacja: Krakowska 19 Lotnicza
- Hufiec: Kraków-Krowodrza
- Chorągiew: Krakowska
- organizacja: ZHP
- Kontakt:
Jeśli zainteresowani poproszą swojego komendanta hufca to ten bez problemu "powoła w ewidencji" "próbne drużyny" i w ten sposób będą drużynowymi.Fedajkin pisze:A jak inaczej wyobrażasz sobie weryfikacje czy taki jeden z drugim drużynowy to rzeczywiście istnieje?manve pisze:ewidencja zhp - też duży problem - po co łączyć te dwa systemy?
Co w tym zmienia Ewidencja ZHP ?4.Warunkami utworzenia drużyny próbnej są:
1)uzyskanie zgody właściwego komendanta;
2)spełnienie przez drużynowego warunków określonych w pkt. 11;
3)zatwierdzenie we właściwej komendzie planu pracy drużyny na okres próbny.
5.Po spełnieniu powyższych wymagań właściwy komendant zatwierdza drużynę na okres próbny oraz mianuje drużynowego i opiekuna (jeśli drużynowy nie jest pełnoletni). W okresie próbnym drużyna posługuje się nazwą zawierającą określenie “próbna”.
6.Okres próbny trwa od 2 do 6 miesięcy.
hm. Czesław Przybytek HR
tel.kom. 519-160-185
tel.kom. 519-160-185
-
- Stały bywalec
- Posty: 1551
- Rejestracja: 27 maja 2002, 10:23
- imię i nazwisko: Czesław Przybytek
- stopień instruktorski: hm
- stopień harcerski: HR
- Lokalizacja: Krakowska 19 Lotnicza
- Hufiec: Kraków-Krowodrza
- Chorągiew: Krakowska
- organizacja: ZHP
- Kontakt:
Oczywiście że wpisujemy !!!Fedajkin pisze:A czy drużyny próbne wpisujemy do Ewidencji?
Jakiego offtopa ? Przecież wątek dotyczy:Fedajkin pisze:Ok, koniec offtopa.
Przymusowe "uwiązanie" go Ewidencji ZHP jest bardzo istotne dla jego oceny.procesu rejestracji na zlot.
Co było dobre?
Co było złe?
Co warto poprawić lub dodać w przyszłości?
hm. Czesław Przybytek HR
tel.kom. 519-160-185
tel.kom. 519-160-185
-
- Użytkownik
- Posty: 81
- Rejestracja: 22 lut 2003, 19:44
- Lokalizacja: XXIX ŁDW
- Hufiec:
- Chorągiew:
No to ja się wtrącę. Uczestnikiem Zlotu mógł być drużynowy lub przyboczny po ukończeniu kursu drużynowych (po to, aby nie było potrzeby robienia podstawowych zajęć z zakresu prowadzenia drużyny). Uprawnienia do wpisywania wszystkich członków hufców do Ewidencji zostały przyznane hufcowym adminom koło wiosny, było więc wystarczająco dużo czasu, aby przyboczni się w ewidencji znaleźli. Mam wrażenie, że większość, znaczna większość (tak koło 99%) problemów związanych z rejestracją, była spowodowana niedopilnowaniem sprawy przez hufcowych/ chorągwianych administratorów.
Powiązanie z ewidencją było, do czego się już przekonałam, słuszne. Dzięki temu mogliśmy generować potrzebne nam listy, zestawienia; wpisanie tylko numeru pesel "wypełniało" nam pozostałe rubryki - hufiec, chorągiew, stopień itd. Nie wyobrażam sobie wpisywania tego odręcznie.
No i tłumaczyć niedociągnięć nie zamierzam, sami też wiemy, co miało działać lepiej (np. dostęp patrolowego do edytowania danych - chociaż zmiana jednej osoby w patrolu musiała wiązać się z ponownym rejestrowaniem całego składu, aby po raz kolejny zatwierdził go komendant hufca). Weszliśmy jako pierwsi na nieznany jeszcze grunt łączenia Ewidencji z rejestrowaniem się na Zlot, co na pewno będzie się już coraz częściej pojawiało. Stąd też prośba o konstruktywną krytykę w założeniu, że taka forma będzie już standardem, więc nie dyskutujmy "po co" ale "jak".
Powiązanie z ewidencją było, do czego się już przekonałam, słuszne. Dzięki temu mogliśmy generować potrzebne nam listy, zestawienia; wpisanie tylko numeru pesel "wypełniało" nam pozostałe rubryki - hufiec, chorągiew, stopień itd. Nie wyobrażam sobie wpisywania tego odręcznie.
No i tłumaczyć niedociągnięć nie zamierzam, sami też wiemy, co miało działać lepiej (np. dostęp patrolowego do edytowania danych - chociaż zmiana jednej osoby w patrolu musiała wiązać się z ponownym rejestrowaniem całego składu, aby po raz kolejny zatwierdził go komendant hufca). Weszliśmy jako pierwsi na nieznany jeszcze grunt łączenia Ewidencji z rejestrowaniem się na Zlot, co na pewno będzie się już coraz częściej pojawiało. Stąd też prośba o konstruktywną krytykę w założeniu, że taka forma będzie już standardem, więc nie dyskutujmy "po co" ale "jak".
hm. Aleksandra Wodzyńska
-
- Stały bywalec
- Posty: 1551
- Rejestracja: 27 maja 2002, 10:23
- imię i nazwisko: Czesław Przybytek
- stopień instruktorski: hm
- stopień harcerski: HR
- Lokalizacja: Krakowska 19 Lotnicza
- Hufiec: Kraków-Krowodrza
- Chorągiew: Krakowska
- organizacja: ZHP
- Kontakt:
Czyli optymistycznie zakładasz że tych winnych wszystkiemu administratorów (te "ok.99%") już nie będzie ?a.wodzynska pisze:Mam wrażenie, że większość, znaczna większość (tak koło 99%) problemów związanych z rejestracją, była spowodowana niedopilnowaniem sprawy przez hufcowych/ chorągwianych administratorów.
(.....)
Stąd też prośba o konstruktywną krytykę w założeniu, że taka forma będzie już standardem, więc nie dyskutujmy "po co" ale "jak".
hm. Czesław Przybytek HR
tel.kom. 519-160-185
tel.kom. 519-160-185
-
- Site Admin
- Posty: 1066
- Rejestracja: 10 cze 2002, 12:32
- Lokalizacja: 43 BSDH "BUKI"
- Hufiec:
- Chorągiew:
Tak, optymistycznie tak zakładamy, gdyż Ewidencja niedługo powinna być chlebem powszednim a czas "oswajania się" z nią już dawno minął.
P.S. Po cichu mam nadzieję, że Komendanci Hufców z którymi mieliśmy kłopoty wyciągną odpowiednie wnioski z naszych maili.
P.S. Po cichu mam nadzieję, że Komendanci Hufców z którymi mieliśmy kłopoty wyciągną odpowiednie wnioski z naszych maili.
Czuwaj!
phm. Sergiusz Papuga
Wydział Systemów Informatycznych
HelpDesk ESHD
phm. Sergiusz Papuga
Wydział Systemów Informatycznych
HelpDesk ESHD
-
- Użytkownik
- Posty: 81
- Rejestracja: 22 lut 2003, 19:44
- Lokalizacja: XXIX ŁDW
- Hufiec:
- Chorągiew:
-
- Site Admin
- Posty: 1066
- Rejestracja: 10 cze 2002, 12:32
- Lokalizacja: 43 BSDH "BUKI"
- Hufiec:
- Chorągiew:
Druhu Czesiu, muszę Cię poprawić.
Z Ewidencją NIE BYŁO ŻADNYCH KŁOPOTÓW! Kłopoty w 95% były po stronie Hufców - ktoś kogoś nie wpisał do Ewidencji lub w 5% po stronie uczestników - bo nie znali swoich numerów PESEL(!).
Aplikacja przez cały ten czas działała w 100% sprawnie i pobieranie danych z Ewidencji do aplikacji obsługującej Zlot odbywało się bez żadnych zgrzytów.
Z Ewidencją NIE BYŁO ŻADNYCH KŁOPOTÓW! Kłopoty w 95% były po stronie Hufców - ktoś kogoś nie wpisał do Ewidencji lub w 5% po stronie uczestników - bo nie znali swoich numerów PESEL(!).
Aplikacja przez cały ten czas działała w 100% sprawnie i pobieranie danych z Ewidencji do aplikacji obsługującej Zlot odbywało się bez żadnych zgrzytów.
Czuwaj!
phm. Sergiusz Papuga
Wydział Systemów Informatycznych
HelpDesk ESHD
phm. Sergiusz Papuga
Wydział Systemów Informatycznych
HelpDesk ESHD
-
- Stały bywalec
- Posty: 1551
- Rejestracja: 27 maja 2002, 10:23
- imię i nazwisko: Czesław Przybytek
- stopień instruktorski: hm
- stopień harcerski: HR
- Lokalizacja: Krakowska 19 Lotnicza
- Hufiec: Kraków-Krowodrza
- Chorągiew: Krakowska
- organizacja: ZHP
- Kontakt:
Owszem z ewidencją nie ma żadnych kłopotów. Na tej samej zasadzie, tak jak nie ma żadnych kłopotów, z w pełni sprawnym, ale nieużywanym komputeremFedajkin pisze:Druhu Czesiu, muszę Cię poprawić.
Z Ewidencją NIE BYŁO ŻADNYCH KŁOPOTÓW! Kłopoty w 95% były po stronie Hufców

hm. Czesław Przybytek HR
tel.kom. 519-160-185
tel.kom. 519-160-185
nowoczesne kuchnie warszawa