nie za "stary" do harcerstwa?

Wydział Wędrowniczy wedrownicy.zhp.pl
kolumb20

Post autor: kolumb20 » 01 gru 2003, 19:59

hej wszystkim!
nie wiem, czy znajdzie się tu ktoś w moim wieku i będzie w stanie odpowiedzieć mi na moje pytanie.
Mam już 19 lat ale bardzo chciałbym działać w harcerstwie, mieć własną drużynę itd. Studiuję pedagogikę, jestem wprost zafascynowany harcerstwem i wychowaniem młodzieży. Nigdy wcześniej nie byłem harcerzem, jednak znałem kilka osób. Gdzie mam się zgłosić, by wstąpić do harcerstwa?
A może bardziej fundamentalne pytanie:
czy nie jestem za "stary" na harcerstwo?
To tyle.
Tylko poważne posty, pls.

Sławek308
Nowicjusz
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Sławek308 » 01 gru 2003, 22:21

Hej!
Nazywam się Sławek Pańszczyk i jestem przybocznym w 308 KDH Legion w Krakowie. Jeśli chcesz zostać harcerzem to skontaktuj sie z hufcem ktory działa na terenie twojej dzielnicy ( miasta). Tam już powiedzą ci do jakiej drużyny możesz podążyć i zaczac swoja harcerska wędrówkę. Co do wieku, to nie przejmuj się drużyny wędrownicze sa właśnie dla osób w wieku 16-... . Jeśli taka druzyna niebedzie ci odpowiadała możesz zapytac w hufcu o krag akademicki harcerzy. No powiedziałem ile wiedziałem. Jak zdobędziesz numer telefonu najbliższego hufca, to potem oni juz o ciebie zadbają :) pozdrawiam Czuwaj!
drużynowy
308 KDSH "Legion"

cadfael
Stały bywalec
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: cadfael » 01 gru 2003, 22:25

Po pierwsze - napisałbyś w jakim mieście studiujesz (i chcesz działać) ;)
Zdecydowanie ułatwiłoby to udzielenie jakiejkolwiek rady.
Po wtóre - nie, nie jesteś za stary :D

Pozdrawiam!
"Chciałem, by Warszawa była wielka. Wierzyłem, że wielką będzie. (...) dziś Warszawa broniąca honoru Polski jest u szczytu swej wielkości i sławy." Stefan Starzyński, 23 września 1939 r.

Alienek
Starszy użytkownik
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Alienek » 01 gru 2003, 22:33

Zdecydowanie nie jesteś za stary :D