Namioty

pigwa
Użytkownik
Posty: 112
Rejestracja: 29 wrz 2004, 11:16
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: pigwa » 21 lut 2007, 13:33

eloflov pisze:No to nieźle, a nie wiecie, czy dla samochodów będzie chociaż jakiś specjalnie wydzielony parking, czy coś w tym stylu?? Bo zostawić na 10 dni auto w centrum Kielc to strach!
Mysle, ze najlepiej nastawic sie na przyjazd grupowy np. autobusem albo skorzystac z komunikacji panstwowej

orite
Starszy użytkownik
Posty: 222
Rejestracja: 13 mar 2005, 21:58
Lokalizacja: 5 DHS "Feniks"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: orite » 21 lut 2007, 14:49

eloflov pisze:No to nieźle, a nie wiecie, czy dla samochodów będzie chociaż jakiś specjalnie wydzielony parking, czy coś w tym stylu?? Bo zostawić na 10 dni auto w centrum Kielc to strach!
będzie - poza samym terenem Zlotu, ale w jego pobliżu.
Idę by dotrzeć, wręcz idę by iść - czynność jest skutkiem, przyczyną jest myśl...

morszczuk
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 15 wrz 2005, 22:21
Lokalizacja: Białystok
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: morszczuk » 22 lut 2007, 08:51

Wypowiedź z grono.net [by Meggy]:

"przed Zlotem (do 10) na teren Zlotu będą mogły wjechać samochody ze sprzętem (z odpowiednimi przepustkami). W trakcie samego Zlotu tylko wozy zaopatrzeniowe i sanitarne. Wszystkie mniej lub bardziej "prywatne" samochody pozostaną poza terenem Zlotu na specjalnie przygotowanym (prawdopodobnie strzeżonym, z tego co pamiętam) parkingu. Tak więc jak dla mnie 2 auta na gniazdo to max, więcej nie ma sensu brać, bo i tak będzie stało poza obozem."
dh Maciej "Morszczuk" Chrzanowski

9 Białostocka Drużyna Harcerzy im. Stefana Czarnieckiego
"Błękitna Dziewiątka" -wodna

orite
Starszy użytkownik
Posty: 222
Rejestracja: 13 mar 2005, 21:58
Lokalizacja: 5 DHS "Feniks"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: orite » 22 lut 2007, 09:17

aa, morszczuk, zacytowałes mnie pod moim własym postem [lol]
chyba czas dodać podpis do sygnaturki :D
Idę by dotrzeć, wręcz idę by iść - czynność jest skutkiem, przyczyną jest myśl...

morszczuk
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 15 wrz 2005, 22:21
Lokalizacja: Białystok
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: morszczuk » 22 lut 2007, 10:29

hehehehehe - no nie wiedziałem, że to Ty - hehehehehhee - ale wyszło :D
dh Maciej "Morszczuk" Chrzanowski

9 Białostocka Drużyna Harcerzy im. Stefana Czarnieckiego
"Błękitna Dziewiątka" -wodna

Defender
Użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 03 sty 2007, 08:42
Lokalizacja: 64ssdh
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: Defender » 28 lut 2007, 08:23

Mam pytanie szukamy w hufcy jakiegos fajnego namiotu na stołówke dla 80 osób na zlot ! Zna ktos jakiegos naprawde solidnego producenta, w necie ich pełno ale na zdjeciu moze cos ladnie wygladac a w terenie nie zawsze sie sprawdza.

Cobra-Mce
Użytkownik
Posty: 95
Rejestracja: 31 maja 2006, 21:13
Lokalizacja: 4 ŚDH Agricola
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Cobra-Mce » 28 lut 2007, 17:20

hmmm Druhu Defender- z tego co mi wiadomo to ciężko będzie taki namiot rozstawić, więc może najpierw się zorientujcie czy na zlocie da rade takie coś postawić
pwd. Michał 'Cobra' Styczeń HO
Członek Referatu Wędrowniczego Chorągwi Śląskiej
Administrator strony internetowej Hufca ZHP Mysłowice
Drużynowy Próbnej Mysłowickiej Drużyny Wędrowniczej "Cień"

Defender
Użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 03 sty 2007, 08:42
Lokalizacja: 64ssdh
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: Defender » 28 lut 2007, 19:09

Niektórzy maja farta i maja nawet kilka miejsc na duze namioty a z tego co wiem to wiekszosc gniazd ma przynajmiej po kilka takich! Zakup jest zaplanowany oczywiscie pod katem miejsca na zlocie wiec nie ma obawy wazne zeby sie zmiescił na powierzchni 8 a 15 lub 10 na 10 metrów ! A co jak szlec to szaleć !

goofer
Użytkownik
Posty: 141
Rejestracja: 02 cze 2005, 09:29
Lokalizacja: 3 Drużyna Wędrownicza
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: goofer » 06 mar 2007, 21:44

Defender pisze:Niektórzy maja farta i maja nawet kilka miejsc na duze namioty a z tego co wiem to wiekszosc gniazd ma przynajmiej po kilka takich! Zakup jest zaplanowany oczywiscie pod katem miejsca na zlocie wiec nie ma obawy wazne zeby sie zmiescił na powierzchni 8 a 15 lub 10 na 10 metrów ! A co jak szlec to szaleć !
Taaak. Tylko zauwaz, ze to nie ty dysponujesz miejscami i raczej nie bedzie tak, ze rozstawicie sie z obozem gdzie chcecie:) Dlatego mimo wszystko NIE liczylbym na mozliwosc postawienia tak duzego namiotu...
Ogladalem teren zlotu i wierz mi ze miejsca na to nie ma. A te ktore sie da rozstawic to zapewne beda to namioty miejsca programowe wewnatrz gniazd.
phm. Paweł Sobczak
Druzynowy 3 DW im. Zawiszy Czarnego
http://www.3dw.pl

pigwa
Użytkownik
Posty: 112
Rejestracja: 29 wrz 2004, 11:16
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: pigwa » 07 mar 2007, 06:39

goofer pisze:
Defender pisze:Niektórzy maja farta i maja nawet kilka miejsc na duze namioty a z tego co wiem to wiekszosc gniazd ma przynajmiej po kilka takich! Zakup jest zaplanowany oczywiscie pod katem miejsca na zlocie wiec nie ma obawy wazne zeby sie zmiescił na powierzchni 8 a 15 lub 10 na 10 metrów ! A co jak szlec to szaleć !
Taaak. Tylko zauwaz, ze to nie ty dysponujesz miejscami i raczej nie bedzie tak, ze rozstawicie sie z obozem gdzie chcecie:) Dlatego mimo wszystko NIE liczylbym na mozliwosc postawienia tak duzego namiotu...
Ogladalem teren zlotu i wierz mi ze miejsca na to nie ma. A te ktore sie da rozstawic to zapewne beda to namioty miejsca programowe wewnatrz gniazd.
Ja to akurat mysle, ze czlonek komendy zlotu nie da sobie krzywdy zrobic ;)

morszczuk
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 15 wrz 2005, 22:21
Lokalizacja: Białystok
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: morszczuk » 07 mar 2007, 07:16

a gdyby tak przyprowadzic przyczepę kempingową i się z nią rozłożyc ??:D -to jest plan ]:-> :cool:
dh Maciej "Morszczuk" Chrzanowski

9 Białostocka Drużyna Harcerzy im. Stefana Czarnieckiego
"Błękitna Dziewiątka" -wodna

Defender
Użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 03 sty 2007, 08:42
Lokalizacja: 64ssdh
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: Defender » 07 mar 2007, 07:37

Przyczepa kampingowa a fe!

I dziękuje firmom produkujacym namioty za info na priva ! Ach ta siła forum !

A miejsce na namiot mamy prawie po srodku gniazda z dala od miejsc programowych i toalet wiec nie ma obawy!

sikor
Stały bywalec
Posty: 3461
Rejestracja: 13 sty 2004, 17:56
imię i nazwisko: Janusz Sikorski
stopień instruktorski: hm
stopień harcerski: HR
Lokalizacja: Polska
Hufiec: Ziemi Tyskiej
Chorągiew: Śląska
organizacja: ZHP
Kontakt:

Post autor: sikor » 07 mar 2007, 10:06

No nie wiem czy tak a fe....
Pasuje w sam raz do cateringu...
hm. Janusz Sikorski HR
Redaktor Naczelny czasopisma "Harcerz Rzeczypospolitej"
lesni.pl hr.bci.pl
Przewodniczący ŚKPW

morszczuk
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 15 wrz 2005, 22:21
Lokalizacja: Białystok
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: morszczuk » 09 mar 2007, 10:22

będzimy hamburgerami karmić głodynch harcerzy =]
dh Maciej "Morszczuk" Chrzanowski

9 Białostocka Drużyna Harcerzy im. Stefana Czarnieckiego
"Błękitna Dziewiątka" -wodna

sikor
Stały bywalec
Posty: 3461
Rejestracja: 13 sty 2004, 17:56
imię i nazwisko: Janusz Sikorski
stopień instruktorski: hm
stopień harcerski: HR
Lokalizacja: Polska
Hufiec: Ziemi Tyskiej
Chorągiew: Śląska
organizacja: ZHP
Kontakt:

Post autor: sikor » 09 mar 2007, 11:48

E tam zaraz takie ekstremum... Hamburger... Sądzę, że szybciej schabowy z kapustą i ziemniakiem, na ładnym plastikowym talerzyku z ładnymi higieniecznymi plastikowymi sztućcami pasującymi w sam raz do ładnej plastikowej przyczepy kampingowej z agregatem, telewizorem, lodówką na zimne piwo (przecież juz po Zjeździe będzie) ...


Eeeee , jednak wolę kurczaka po cygańsku.... zostaję w szałasie :)
hm. Janusz Sikorski HR
Redaktor Naczelny czasopisma "Harcerz Rzeczypospolitej"
lesni.pl hr.bci.pl
Przewodniczący ŚKPW

Zablokowany
nowoczesne kuchnie warszawa

Wróć do „Zlot ZHP Kielce 2007”