"Niespójne dokumenty" ZAPROSZENIE do udziału w pracach ze

regulaminy i instrukcje w ZHP, propozycje zmian
ODPOWIEDZ
19kldh
Stały bywalec
Posty: 3888
Rejestracja: 27 maja 2002, 09:19
imię i nazwisko: Czesław Przybytek
stopień instruktorski: hm
stopień harcerski: HR
Hufiec: Kraków-Krowodrza
Chorągiew: Krakowska
organizacja: ZHP
Kontakt:

Post autor: 19kldh » 29 sty 2009, 13:07

http://dokumenty.zhp.pl/pliki/glowny_20 ... 1_2009.doc
Naczelnik Związku Harcerstwa Polskiego - Warszawa, 21 stycznia 2009 r. - Rozkaz L. 1/2009
(...)
1.2.7. Podaję do wiadomości Decyzję Naczelnika ZHP nr 51/2008 z dnia 14 stycznia 2009 r. w sprawie powołania w strukturze Biura Głównej Kwatery ZHP zespołu
ds. spójności dokumentów.
(...)
3.2.2. Mianuję na funkcję szefa zespołu ds. spójności dokumentów hm. Czesława PRZYBYTKA – Chorągiew Krakowska.
Zakres działań zespołu określają punkty 3.4, 3.5, 3.6 (w powiązaniu z 3.1, 3.2) dokumentu:

http://dokumenty.zhp.pl/pliki/zalcznik_ ... acznik.doc
3.4 Stworzenie zespołu ds. oceny dokumentów ZHP pod kątem spójności wewnętrznej i zgodności z obowiązującymi przepisami państwowymi.
Stworzenie zespołu ds. oceny dokumentów ZHP pod kątem spójności wewnętrznej i zgodności z obowiązującymi przepisami państwowymi (z uwzględnieniem odbiurokratyzowania pracy Związku).
Zespół ds. Internetu stworzy odpowiedni serwis na poziomie GK i dla KCh.
(Efekt: raport z wnioskami zespołu, stworzenie serwisu internetowego do zgłaszania niespójnych dokumentów)

Praca zespołu ds. oceny dokumentów ZHP pod kątem spójności wewnętrznej i z obowiązującymi przepisami państwowymi
(z uwzględnieniem odbiurokratyzowania pracy Związku).
Działanie i monitoring serwisu na poziomie GK i KCh.
(Efekt: działanie serwisu internetowego do zgłaszania niespójnych dokumentów, raport z wnioskami zespołu)

3.5 Przeprowadzenie konsultacji instrukcji „Zasady tworzenia i działania chorągwi i hufca ZHP”
Przeprowadzenie konsultacji instrukcji „Zasady tworzenia i działania chorągwi i hufca ZHP”;
założenie wątków na forum ZHP i monitorowanie dyskusji.
Zebranie wyników konsultacji w formie dokumentu.
(Efekt: opublikowanie dokumentu podsumowującego konsultacje)

3.6 Opracowanie instrukcji „Zasady tworzenia i działania chorągwi i hufca”
Opracowanie po konsultacjach instrukcji „Zasady tworzenia i działania chorągwi i hufca”.
(Efekt: opublikowanie dokumentu)

---------

3.1 Przeprowadzenie konsultacji dotyczących brakujących dokumentów lub niespójności i błędów w dokumentach istniejących w zakresie prawa wewnętrznego ZHP i przepisów państwowych.
Założenie wątków na forum ZHP i monitorowanie dyskusji.
Zebranie wyników konsultacji w formie dokumentu.
(Efekt: opublikowanie dokumentu podsumowującego konsultacje)

3.2 Utworzenie serwisu internetowego aktualnych przepisów prawa państwowego oraz wewnętrznego ZHP.
Utworzenie serwisu internetowego aktualnych przepisów prawa państwowego oraz wewnętrznego ZHP, aby dokumenty ZHP znajdowały się tylko w serwisie dokumenty.
Zespół ds. Internetu dopilnuje, aby dokumenty nie były fizycznie umieszczane w innych serwisach poza serwisem dokumenty.
(Efekt: Aktualny serwis internetowy w zakresie przepisów prawa państwowego oraz wewnętrznego ZHP)
Ufff... ;)

Mam nadzieje że dziś ZI uruchomi forum "Niespójne dokumenty".

W każdym razie już teraz ogłaszam "nabór" do zespołu - ZAPRASZAM

Piszcie na adres:

dokumenty@zhp.pl
hm. Czesław Przybytek HR
http://19kldh.pl
tel. 519-160-185

19kldh
Stały bywalec
Posty: 3888
Rejestracja: 27 maja 2002, 09:19
imię i nazwisko: Czesław Przybytek
stopień instruktorski: hm
stopień harcerski: HR
Hufiec: Kraków-Krowodrza
Chorągiew: Krakowska
organizacja: ZHP
Kontakt:

Post autor: 19kldh » 30 sty 2009, 13:13

Forum już jest :)

Ponawiam zaproszenie !
hm. Czesław Przybytek HR
http://19kldh.pl
tel. 519-160-185

19kldh
Stały bywalec
Posty: 3888
Rejestracja: 27 maja 2002, 09:19
imię i nazwisko: Czesław Przybytek
stopień instruktorski: hm
stopień harcerski: HR
Hufiec: Kraków-Krowodrza
Chorągiew: Krakowska
organizacja: ZHP
Kontakt:

Post autor: 19kldh » 03 lut 2009, 08:49

Prośba "techniczna"

W treści zgłoszenia przysyłajcie małe "CV":
- środowisko harcerskie (drużyna-szczep-hufiec-chorągiew)
- "życiorys instruktorski"
- kwalifikacje "pozaharcerskie"
hm. Czesław Przybytek HR
http://19kldh.pl
tel. 519-160-185

dokumenty
Stały bywalec
Posty: 1551
Rejestracja: 27 maja 2002, 10:23
imię i nazwisko: Czesław Przybytek
stopień instruktorski: hm
stopień harcerski: HR
Lokalizacja: Krakowska 19 Lotnicza
Hufiec: Kraków-Krowodrza
Chorągiew: Krakowska
organizacja: ZHP
Kontakt:

Post autor: dokumenty » 28 kwie 2009, 10:54

Trwało to jakiś czas ale w końcu:
Naczelnik
Związku Harcerstwa Polskiego

Rozkaz L. 6 /2009 (Warszawa, 24 kwietnia 2009 r.)

3. Główna Kwatera ZHP
3.3 Rozwiązania i powołania sztabów, komisji, komend kursów
3.3.6. Powołuję w skład zespołu ds. spójności dokumentów Druhnę i Druhów:
- hm. Dariusza BRZUSKę - Chorągiew Stołeczna
- phm. Annę POSPIESZNĄ - Chorągiew Wielkopolska
- phm. Mateusza CEBULę - Chorągiew Podkarpacka
- phm. Grzegorza SKRUKWę – Chorągiew Wielkopolska
- pwd. Michała MICHALSKIEGO - Chorągiew Kielecka
- pwd. Macieja PALKę - Chorągiew Śląska
- pwd. Pawła BALUTę - Chorągiew Warmińsko-Mazurska
hm. Czesław Przybytek HR
tel.kom. 519-160-185

Alek
Stały bywalec
Posty: 524
Rejestracja: 10 lip 2004, 20:35
Lokalizacja: Pilot Chorągwi
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Alek » 28 kwie 2009, 11:11

no to gratulacje i ... do roboty :)

dzisiaj będę na odprawie chorągwi z komendami hufców i zobacze jak wygląda konsultacja projektu "S"
Per Concordia Ad Victoria

Stanley46
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 06 kwie 2010, 08:47
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: Stanley46 » 17 kwie 2010, 20:15

Nazbierało się tego-nazbierało.W powojennej histori harcerstwa były różne okresy i często różne "trendy". Popieram ruch zmierzający do "uaktulnienia" i zebrania w jednolity spójny zbiór wszystkich przepisów dotyczących ruchu harcerskiego.Niech powołanemu zespołowi nie "znika" z oczu. stara rzymska maksyma "Nieznajomość prawa szkodzi" lub to samo w innym tłumaczeniu "Nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności"
W pierwszej kolejności, a jest to pilne ze względu na zbliżający się okres różnych obozów trzeba zebrać i uaktualnić przepisy obowiązujące przy organizacji obozów (stałych i wędrownych) rejsów i spływów różnego rodzaju, biwaków i wycieczek. Często nasi koledzy nie zdają sobie nawet sprawy, z tego że w przypadku zaistnienia jakiegokolwiek wypadku( czego nie życzę nikomu) prokurator , który jest bardzo dobrze zorientowany w obowiązujących przepisach nie będzie nawet słuchał tego, że robiliśmy coś "społecznie", że do swojej działalności często dopłacamy, że nie wiedzieliśny o istnieniu takiego lub innego przepisu, że robią tak "WSZYSCY" itd itp.
Stanisław
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2010, 20:16 przez Stanley46, łącznie zmieniany 1 raz.

panwac
Stały bywalec
Posty: 653
Rejestracja: 13 lip 2002, 20:11
Lokalizacja: HKW "Dal"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: panwac » 18 kwie 2010, 06:57

Super,
Tym bardziej, że w zespole jest dzielny wodniak - rozumiem, Maćku, że teraz jest motywacja do zmian i ujednolicenia zapisów specjalnościowych (szczególnie woda mnie interesuje), nad którymi ślęczymy już od jesieni. :)
hm. Piotr Nowacki kpt.j.
instruktor Zespołu Pilota Chorągwi Łódzkiej ZHP
instruktor Retmanatu Hufca Łódź-Polesie - HKW "Dal"
WODNIACY | SZANTOWIĄZAŁKA | WENECJA

Alek
Stały bywalec
Posty: 524
Rejestracja: 10 lip 2004, 20:35
Lokalizacja: Pilot Chorągwi
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Alek » 18 kwie 2010, 09:54

oczywiście Piotrze - właśnie dlatego jakiś czas temu ruszyłem instrkcję spływów i rejsów śródl. - ja naszą (projekt) mam już prawie gotową - a jak wasza "rejsowa"??
Per Concordia Ad Victoria

ODPOWIEDZ
nowoczesne kuchnie warszawa

Wróć do „Regulacje prawne”