jak to wyglada :)

kiubik
Stały bywalec
Posty: 928
Rejestracja: 03 sie 2004, 15:52
Lokalizacja: 144 PDH "SZANIEC"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: kiubik » 06 sty 2005, 14:15

laickie pytanie - mam nadzieje ze spokojna odpowiedz :)

pierwszy raz wybieram sie na watre w tym roku i jestem ciekaw jak to wyglada - tzn czy tak jak to sobie wyobrazam.
niesteyt na stronie watry nie moge znalezc info, wiec pytam na forum:
wyobrazam sobie to tak - sa dwa etapy:
1. opublikowane sa jakies oficjalne "watrowe" szlaki, po ktorych sobie wedrujemy podziwiajac piekno gor przez kilka dni
2. spotykamy sie na jakims miejscu, tam jest ogniobranie, dlugie rozmowy, ew. jakis program
3. jedziemy do domu

odpowiedzcie lopatologicznie - komus kto nie mial z tym nigdy do czynienia :)

pozdrawiam serdecznie
phm. Jakub Król
Polski Kontyngent na Roverway 2009
były drużynowy 144 PDH "SZANIEC" im. Alka Dawidowskiego

skAlpel.harce - szukamy tłumaczy!

kiubik
Stały bywalec
Posty: 928
Rejestracja: 03 sie 2004, 15:52
Lokalizacja: 144 PDH "SZANIEC"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: kiubik » 06 sty 2005, 14:53

ooo :)) to jest dosc wazna informacja :D

kurcze, to trzeba by sie juz zaczac zastanawiac, tym bardziej, ze nasz patrol na co dzien ze soba nie pracuje :/ cos bedzie trzeba kreatywnego wymyslec :)
phm. Jakub Król
Polski Kontyngent na Roverway 2009
były drużynowy 144 PDH "SZANIEC" im. Alka Dawidowskiego

skAlpel.harce - szukamy tłumaczy!

misiek_7
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 04 maja 2003, 18:46
Lokalizacja: 540 DW "Walkiria"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: misiek_7 » 07 sty 2005, 16:23

No właśnie wkrótce się pojawi, ale kiedy na stronie Watry od dłuższego czasu pisze że wkrótce będzie więcej info, a tu nadal nic, ani konkretnego miejsca ani kosztów. Chciałbym się dowiedzieć kiedy to będzie wkrótce :D:D:D:D::D
phm.Michał Rzepka H.O.
540 DW "Walkiria"
Hufiec Chrzanów
www.chrzanow.zhp.pl
www.walkiria.chrzanow.zhp.pl

kiubik
Stały bywalec
Posty: 928
Rejestracja: 03 sie 2004, 15:52
Lokalizacja: 144 PDH "SZANIEC"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: kiubik » 07 sty 2005, 18:01

merlin - rzucilem okiem - dzieki, co prawda jak to regulamin - lakoniczny troche ;))
szukalem na stronie WW we wspomnieniach, no ale nie bardzo cos konkretnego tam znalazlem.

czekam na wszelkie info i sledze na biezaco strone :))
phm. Jakub Król
Polski Kontyngent na Roverway 2009
były drużynowy 144 PDH "SZANIEC" im. Alka Dawidowskiego

skAlpel.harce - szukamy tłumaczy!

kiubik
Stały bywalec
Posty: 928
Rejestracja: 03 sie 2004, 15:52
Lokalizacja: 144 PDH "SZANIEC"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: kiubik » 07 sty 2005, 18:02

to znaczy jedno mnie interesuje, jesli chodzi o te trasy - rozumiem, ze na nie patrol zapisuje sie ogolnie przy zapisach, tak?
phm. Jakub Król
Polski Kontyngent na Roverway 2009
były drużynowy 144 PDH "SZANIEC" im. Alka Dawidowskiego

skAlpel.harce - szukamy tłumaczy!

orcus
Stały bywalec
Posty: 1240
Rejestracja: 18 cze 2004, 23:08
Lokalizacja: 1 SDH Bastion
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: orcus » 09 sty 2005, 12:03

kiubik napisał:
to znaczy jedno mnie interesuje, jesli chodzi o te trasy - rozumiem, ze na nie patrol zapisuje sie ogolnie przy zapisach, tak?
W zeszlym roku tak bylo, ale wynikly z tego duze nieporozumienia, bo w regulaminie zabraklo zastrzezenia ze organizator moze osoby najpozniej zgloszone na trase przenisc na inna... i jedna trasa sie nie odbyla bo za malo osob sie zglosilo a na drugiej mialo byc za duzo(swoja droga wszyscy sie nie pojawili). Mysle ze taka klauzura w regulaminie tegrocznym powinna sie pojawic gdyz sygnalizowalismy to organizatorom WW2005

Pozdr.
orcus
Pozdrawiam
orcus

.: Linux is like a wigwam - no gates, no windows and Apache inside :.

kiubik
Stały bywalec
Posty: 928
Rejestracja: 03 sie 2004, 15:52
Lokalizacja: 144 PDH "SZANIEC"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: kiubik » 09 sty 2005, 15:57

ok, to juz nie mieszam i czekam na nowosci na stronie samej watry, mysle ze tam bedzie to opisane w normalny sposob (taki do zrozumienia ;))
dzieki wam wszyskim za odp :)

do zobaczenia w bieszczadach

btw: ktos sie zglosil na ODBUDOWE TATR?
phm. Jakub Król
Polski Kontyngent na Roverway 2009
były drużynowy 144 PDH "SZANIEC" im. Alka Dawidowskiego

skAlpel.harce - szukamy tłumaczy!

czoczo
Użytkownik
Posty: 78
Rejestracja: 28 maja 2003, 14:32
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: czoczo » 11 sty 2005, 17:03

orcusie drogi nie wiemy jak to będzie wyglądało w tym roku, ale twoje uwagi napewno będą wykorzystane - bo rację masz :p
co do twojego pytania kiubiku, to to wygląda tak : (parrrrrrraaaaaammmmmm)
1. Po tym jak ekipa ogłosi regulamin siadacie z patrolem i z wypiekami na twarzy studiujecie co tam wymyślili organizatorzy.
2. Jak już stwierdzicie że no co jak co ale wy to tam musicie jechać to przygotowujecie zajęcia, kompletujecie skład, płacicie kasę i ...
3. jedziecie na Watrę, a tak naprawdę to jesdziecie na Wędrówki przed Watrowe.
4. trzeba jeździć na wędrówki bo to jest super sprawa, poznajecie teren (bieszczady) masę fajoskich ludzi, widzicie inne drużyny w działaniu.
5. po wędrówkach zaczyna się zlot, a tam ...
6. rzeczy wspaniałe, radości dużo, kto nie był musi być, rozrywki wszelakiej dostatek, dziewczęta przepiękne, panowie dla dziewcząt przemili, pogaduszki do rana, śpiewanki, festiwal, zajęcia programowe na poziomie Wędrowniczym - jednym słowem palce lizać. :D:D:D

pozdrawiam
czoczo
phm. Łukasz Czokajło
Polski Kontyngent na Roverway 2009 - komendant

kiubik
Stały bywalec
Posty: 928
Rejestracja: 03 sie 2004, 15:52
Lokalizacja: 144 PDH "SZANIEC"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: kiubik » 11 sty 2005, 17:56

no to sprawa wyjasniona
1. czekamy na nowosci na stronie
2. czekamy na watre :D
3. czekamy na nastepna watre ;))

pozdrawiam
dzieki za wskazowki
phm. Jakub Król
Polski Kontyngent na Roverway 2009
były drużynowy 144 PDH "SZANIEC" im. Alka Dawidowskiego

skAlpel.harce - szukamy tłumaczy!

przemekc
Użytkownik
Posty: 57
Rejestracja: 03 cze 2004, 13:36
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: przemekc » 12 sty 2005, 00:18

To uchylę rąbka tajemnicy.... w tym roku regulaim niczym nowym nie zaskoczy.... będzie trzeba przygotowac propozycje porgramowe, podane zostaną oficjalne watrowe trasy.... Miejsce WW 2005 to Górna Wetlinka, wstępny plan był nieco inny więc szybko weryfikujemy założenia i publikujemy regulamin... cierpliwości
" nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem "

czoczo
Użytkownik
Posty: 78
Rejestracja: 28 maja 2003, 14:32
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: czoczo » 12 sty 2005, 10:54

No i po kłopocie kawaleria przybyła :p

Nie wiem jak wy ale ja już tam byłem na XIII PZHS i pamiętam, że miejsce jest naprawdę fajne na maksa, szczerze mówiąc już się doczekać nie mogę :lol

Co do twojego zapału kiubiku godzien jest pochwały szcególnej.
3maj tak dalej ;)

pozdrawiam usychających z tęsknoty za prawdziwą przygodą

phm Łukasz czoczo Czokajło HO
Wydział Wędrowniczy GK ZHP
Referat Wędrowniczy Białostockiej Chorągwi ZHP
Drużynowy 1 Augustowskiej Drużyny Wędrowniczej Uroczysko
phm. Łukasz Czokajło
Polski Kontyngent na Roverway 2009 - komendant

kiubik
Stały bywalec
Posty: 928
Rejestracja: 03 sie 2004, 15:52
Lokalizacja: 144 PDH "SZANIEC"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: kiubik » 13 sty 2005, 19:03

miejmy nadzieje, ze nic nie stanie na przeszkodzie i prosto z krakowa bedzie mozna lapac stopa w bieszczady :))
z drugiej strony: bedzie duza konkurecja :D zeby zlapac stopa bedzie trzeba sie natrudzic :D
phm. Jakub Król
Polski Kontyngent na Roverway 2009
były drużynowy 144 PDH "SZANIEC" im. Alka Dawidowskiego

skAlpel.harce - szukamy tłumaczy!

poranek
Użytkownik
Posty: 96
Rejestracja: 29 lip 2004, 11:28
Lokalizacja: Bełchatów
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: poranek » 14 sty 2005, 00:05

Ponoć w zeszłym roku podstawione były autokary do Augustowa. Ktoś wie czy będą także w tym??
Piotr Kopystyński
formalnie były
sercem przynależący

czoczo
Użytkownik
Posty: 78
Rejestracja: 28 maja 2003, 14:32
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: czoczo » 14 sty 2005, 12:08

Wiesz kiubiku jak to jest. stoisz i czekasz - jak na rybach.
Tylko swoją drogą nieźle się ludzie zdziwią jak zobaczą kilkadziesiąt osób w mundurach machających w kierunku na Rzeszów :p
Ja tak sobię myślę, że temat jest warty rozważenia i może by tak namówić organizatorów Zlotu Drużynowych na jakiś transporcik?
Porzyjemy zobaczymy.
A na razie polecam ćwiczyć machanie ;)

pozdrawiam
czoczo
phm. Łukasz Czokajło
Polski Kontyngent na Roverway 2009 - komendant

kiubik
Stały bywalec
Posty: 928
Rejestracja: 03 sie 2004, 15:52
Lokalizacja: 144 PDH "SZANIEC"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: kiubik » 14 sty 2005, 12:16

taaa :)) od wczoraj stoje przed lustrem i juz mnie reka boli ;))
a propos transportu, to nie wiem, jak w krakowie, ale choragiew wlkp ma calkiem ladne autobusy, gdyby sie dogadali, to ja jestem jak najbardziej za :)))
phm. Jakub Król
Polski Kontyngent na Roverway 2009
były drużynowy 144 PDH "SZANIEC" im. Alka Dawidowskiego

skAlpel.harce - szukamy tłumaczy!

Zablokowany
nowoczesne kuchnie warszawa

Wróć do „Wędrownicza Watra 2005”