Wasze wspomnienia

Zablokowany
przemekc
Użytkownik
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: przemekc » 25 paź 2004, 10:28

Z inicjatywy Zablockiej na stronce ruszy dzia "Wspomnienia". No i właśnie... jakie są wasze te niezapomniane chwile z Wędrowniczej Watry....
" nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem "

orcus
Stały bywalec
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: orcus » 26 paź 2004, 16:48

Ja pamietam jak w 2002 roku Augustów wymienil nam puszke pasztetu na dzem.

Nie wiem czy bylo to wedrowniczy gest czy po prostu nie wiedzieli ze:

KTO MA DZEM TEN RZADZI - zwlaszcza jak nie ma sklepu w poblizu ;)

Tego samego roku pierwsza noc spedzalem pod chmurka... Z rana przyszedl dh. obozny... przygotowalem sie na kopniaka a tu obozny pochyla sie i mowi: "Dziendobry... pobudka... prosze wstawac" i sobie idzie.... szok...

A tak cofajac sie dalej do tylu(ale nie za bardzo - ta sama Watra). Bylismy o 6:00 na miejscu. Meldowanie przewidziane na 12:00 wiec sie rozgoscilismy. Pogoadalismy z opiekunami kolonii ktora wlasnie dobiegala konca. Calkiem spoko ludzie. Zrobilismy sobie wspolne zdjecie. Lezelismy sobie kolo miejsca na ognisko pod drewniana wiata. Okolo 10:30 pojawil sie taki wesoly studencik - sadzac po spodenkach z Krakowsieko Diablaka - przechodzi kolo nas a wzrok nasz mowi: "Czego?!"... z ust wyrwalo sie: "No czesc. zegos szukasz?"(oczywiscie zartobliwym tonem) - a ow wesoly harcerz na to:"No wiecie obozny spadl z drabiny i zlamal obojczyk i mam go zastepowac"...

No moze troche przejaskrawiam ale az zem sie wzroszyl...

Pozdr.
orcus
Pozdrawiam
orcus

.: Linux is like a wigwam - no gates, no windows and Apache inside :.

czoczo
Użytkownik
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: czoczo » 17 lis 2004, 14:51

Faajoski wątek zaczeliście.
mam nadzieje, że wiara pisać będzie.
no i żeby dobry przykład dać ;o)
zatem do dzieła.