<<<<< Czuje Sie Oszukany. Nowe Mundury Wg Mnie Lipa. Wiecej

forum Składnicy 4 Żywioły
marco
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 10 maja 2007, 17:42
Lokalizacja: 5HDT-E
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: marco » 10 maja 2007, 18:01

:doubt: Ja powiem tak ... WOLE ŻEBY MUNDUR MI SIę GNIUTŁ NIŻ MECHACIŁ !!!!

Do całej ekipy pracującej nad nowym mundurem: SZCZERZE TO JAKO UŻYTKOWNIK MUNDURU, BEDĄCEGO W MOIM POSIADANIU OD PRZESZŁO 1 ROK MUSZE WAM NORMALNIE NAWRZUCAć !!! JESTEM POPROSTU ZŁY I NIEZADOWOLONY

1. Mundur zmechacił sie jak halki babci Heli. Cały jest w kulkach.
2. Materiał który miał oddychać jest jak foliowy worek.
3. Kołnieżyk mi sie albo nie chce doprac pomimo używania odplamiaczy (i to w 60^), albo poprostu się odbarwił.
4. Po każdym praniu sprawa mechacenia jest coraz poważniejszy.
5. PORAZ KOLEJNY CHODZIŁO O KASEEEE A NIE O NASZ WYGLĄD KOMFORT I EXTRA PREZENCJE.

6. :!: :!: :!: KUPUJE SOBIE WERSJE SZYTĄ PRZEZ DZIUPLE, ZATWIERDZONĄ PRZEZ GK PO PIERWSZE Z BAWEŁNY PO 2 SZTYWNIESZA I LEPIEJ SKROJONA A NIE WOREK ZMECHACONY . :!: :!: :!:

WYBACZCIE CHŁOPAKI I DZIEWCZYNY BYć MOZE NAPRACOWALIŚCIE SIę NAD NOWYMI MUNDURAMI ALE WSZYSTKO POSZŁO NA MARNE Z TEGO POWODU JESZCZE BARDZIEJ WAM WSPÓŁCZUJE.

POST TEN NIE MA BYć ZŁOŚLIWYM TYLKO JEST TO GŁOS NIEZADOWOLONEGO KLIENTA.


Byc moze mój mundur jest z pierwszej partii tej "gorszej" ale czy to oznacza iż ja jako klient mam na tym tracić ??!! wasze błędy za które ja cierpie. Jesli nie wiecie jak bedzie sie mundur zachowywał to się bierze mundury i sie robi testY. Wywala się najwiekszych hardcorowców do lasu i niech nosza ten mundur jak normalną koszule, nawet niech w nim spią. Jestem przekonany ze harcerze nie chcieli by za to kasy a wręcz przeciwnie była by to dla nich frajda. Stąd też czesto rózne firmy robią np programy w wersjach betha i dają je do testowania za nim się je sprzeda. Ja byłem betha testerem nowej visty i nikt nie chciał ode mnie złamanego grosza. A TU KLOPS WYTESTOWAŁEM NOWY MUNDUR I CO ZABULIŁEM 60zł !!! Jestem na tym stratny !! :evil:

P.S JEST MI ¬LE :|
Ostatnio zmieniony 10 maja 2007, 21:05 przez marco, łącznie zmieniany 1 raz.
Dh.Marek Zajkowski
Drużynowy 5 Harcerskiej Drużyny Turystyczno-Ekologicznej "Zawieja"
im.prof Alberta Schwitzera
p.o. szefa Harcerskiego Klubu Ratowniczego "EZRA"

-------------------------- WWW.ZAWIEJA.ZA.PL -----------------------------

endriu-zhp
Starszy użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: 24 lut 2007, 20:45
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: endriu-zhp » 10 maja 2007, 18:05

masz racje materiał z którego szyte są mundury to lipa :/ starsze były lepsze.... ale patrze też że troche promujesz dziuple :)
pwd. Andrzej Choroszkiewicz

marco
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 10 maja 2007, 17:42
Lokalizacja: 5HDT-E
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: marco » 11 maja 2007, 12:23

Endrju no być moze troche promuje ale tylko na zasadzie wolnorynkowego samosterowania się rynku ... Ten kto oferuje lepszy, konkurencyjny produkt przetrwa. Powiem nawet wiecej dziupla swoje mundury ma o 10 zł tańsze, dla wielu harcerzy z uboższych rodzin to jest róźnica, choć nie twierdze ze tylko pieniądze są w tym przypadku problemam i wiekszą przeszkodą.Moja drużyna zarabia i ja moim harcerzom kupuje mundury poprostu mam nadzieje ze wersja dziupli zdobędzie lepsze noty niż 4 żywioly :P nad czym ubolewam.

inna też sprawą jest fakt, iż szycie mundurów nie moze stać sie tylko i wyłącznie działką 4 żywiołów !! MONOPOLISTOM MÓWIMY NIE ... ja wole miec mundur bez oficjalej metki i logosa ZHP ale za to lepszy jakosciowo !!
Dh.Marek Zajkowski
Drużynowy 5 Harcerskiej Drużyny Turystyczno-Ekologicznej "Zawieja"
im.prof Alberta Schwitzera
p.o. szefa Harcerskiego Klubu Ratowniczego "EZRA"

-------------------------- WWW.ZAWIEJA.ZA.PL -----------------------------

endriu-zhp
Starszy użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: 24 lut 2007, 20:45
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: endriu-zhp » 11 maja 2007, 13:11

no w sumie to masz racje.... tylko na dziupli narazie nie ma zdięć nie wiesz kiedy bedzie czynny sklep internetowy ?
pwd. Andrzej Choroszkiewicz

mariuszm
Stały bywalec
Posty: 912
Rejestracja: 11 maja 2005, 21:17
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: mariuszm » 12 maja 2007, 11:31

marco: Rozumiem Cię. Jakiś czas temu szef zespołu mundurowego pisał na forum, że faktycznie jakiś czas temu zmieniono materiał, bo pierwsze nowe mundury nie spełniały wymagań. Myślę, że powinieneś zareagować dokładnie tak, jak się to robi w przypadku wadliwego towaru kupionego w każdej firmie. Na początek napisz pismo do 4 Żywiołów o całej sprawie i czekaj na odpowiedź... Myślę, że to powinna być sprawa załatwiona w harcerskim duchu i bez robienia zamieszania. W końcu 4 Żywioły to sklep harcerski...
phm. Mariusz Milka
Harcerski Klub Krótkofalowców Podróżników "ZORZA"
http://www.zorza.eu
od stycznia 2007 do września 2008 - Szef Inspektoratu Łączności GK ZHP
http://lacznosc.harcerz.com (dawniej http://lacznosc.zhp.pl)

g00rek
Stały bywalec
Posty: 1112
Rejestracja: 10 cze 2002, 11:40
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: g00rek » 12 maja 2007, 11:56

Materiał został zmieniony - to prawda. Jeśli mundur nadmiernie ci się zmechacił to go zareklamuj jak każdy produkt. Mój nosze od samego początku i mi się nie zmechacił...

Może prałeś go niezgodnie z zaleceniami? Nie wiem.

Co do porównania nowego munduru ze starą musztardą - no cóż, twój punkt widzenia...
hm. Michał "g00rek" Górecki
I love BP

harcerka_zhp
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 30 gru 2006, 17:23
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: harcerka_zhp » 12 maja 2007, 12:47

Ja mam tylko taką uwagę , że nowe mundury tego samego rozmiaru są różne!!!
Kupiłam swój mundur w sklepie XYZ, po 2 tyg. zaczął się pruć przy rękawach i obszyciach guzików, oddałam go do reklamacji i otrzymałam owszem nowy mundur, teoretycznie ten sam rozmiar, ale de facto rękawy o jakieś 7cm dłuższe, mundur gnerealnie cały jakiś dłuższy i szerszy o ok. 15cm... Skoro jest aż taka wnikliwa rozmiarówka, to skąd te różnice?!
Po reklamacji nowy mundur już był uszyty z innego materiału CO SOFITEX i nie ukrywam, że to lepsze rozwiązanie, bo przynajmniej nie mechci się tak jak wcześniejszy:)

marco
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 10 maja 2007, 17:42
Lokalizacja: 5HDT-E
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: marco » 13 maja 2007, 10:02

Nie no gOorek no do starych musztard nie porównujmy :D ... ale no troche mnie to wkurzyło ,sory za taki bulwers ;) emocje :P Ja poporstu bardzo dużą wagę przywiązuje do naszego wyglądu, a sprawa tej pierwszej partii wygląda jak wygląda. Już mówiłem o testowaniu wiec nie bede się rozpisywał na ten temat.
Dh.Marek Zajkowski
Drużynowy 5 Harcerskiej Drużyny Turystyczno-Ekologicznej "Zawieja"
im.prof Alberta Schwitzera
p.o. szefa Harcerskiego Klubu Ratowniczego "EZRA"

-------------------------- WWW.ZAWIEJA.ZA.PL -----------------------------

marco
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 10 maja 2007, 17:42
Lokalizacja: 5HDT-E
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: marco » 13 maja 2007, 10:07

endriu-zhp pisze:no w sumie to masz racje.... tylko na dziupli narazie nie ma zdięć nie wiesz kiedy bedzie czynny sklep internetowy ?
Hmm moge przejść się do Dziupli jak bede w chorągwi to powiem ci kiedy. Nie chce w żadnym wypadku negować jednej firmy czy fawoyzować drugą. Jestem poprostu za wolną konkurencją. Od 45 roku walczyliśmy o zwalczenie monopolistów a dzisiaj kiedy już jesteśmy wolni nie mozemy pozwolić na tworzenie się monopolu. Napewno wiecie ze konkurencja jest zawsze zdrowa :)
Dh.Marek Zajkowski
Drużynowy 5 Harcerskiej Drużyny Turystyczno-Ekologicznej "Zawieja"
im.prof Alberta Schwitzera
p.o. szefa Harcerskiego Klubu Ratowniczego "EZRA"

-------------------------- WWW.ZAWIEJA.ZA.PL -----------------------------

g00rek
Stały bywalec
Posty: 1112
Rejestracja: 10 cze 2002, 11:40
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: g00rek » 14 maja 2007, 10:50

Na całym świecie produkcją oficjalnego umundurowania zajmuje się organizacja. To nei jest prywatna firma. Mundurami zajmuje się ZHP. Proste.

Nie po to chcielismy ujednolicić mundury, żeby pozwolić teraz na chaos. Wystarczy zerknąć na podróbki nowych mundurów. Brak wcięć w talii dla dziewczyn, rozmiarówka z kosmosu... Dziękuję, postoję.
hm. Michał "g00rek" Górecki
I love BP

19kldh
Stały bywalec
Posty: 3888
Rejestracja: 27 maja 2002, 09:19
imię i nazwisko: Czesław Przybytek
stopień instruktorski: hm
stopień harcerski: HR
Hufiec: Kraków-Krowodrza
Chorągiew: Krakowska
organizacja: ZHP
Kontakt:

Post autor: 19kldh » 14 maja 2007, 10:56

harcerka_zhp pisze:Ja mam tylko taką uwagę , że nowe mundury tego samego rozmiaru są różne!!!
Kupiłam swój mundur w sklepie XYZ, po 2 tyg. zaczął się pruć przy rękawach i obszyciach guzików, oddałam go do reklamacji i otrzymałam owszem nowy mundur, teoretycznie ten sam rozmiar, ale de facto rękawy o jakieś 7cm dłuższe, mundur gnerealnie cały jakiś dłuższy i szerszy o ok. 15cm... Skoro jest aż taka wnikliwa rozmiarówka, to skąd te różnice?!
g00rek pisze:Wystarczy zerknąć na podróbki nowych mundurów. Brak wcięć w talii dla dziewczyn, rozmiarówka z kosmosu... Dziękuję, postoję.
????
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, 10:58 przez 19kldh, łącznie zmieniany 1 raz.
hm. Czesław Przybytek HR
http://19kldh.pl
tel. 519-160-185

g00rek
Stały bywalec
Posty: 1112
Rejestracja: 10 cze 2002, 11:40
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: g00rek » 14 maja 2007, 15:10

Wątpię, aby różnica dotyczyła dwóch oryginalnych mundurów. Wykroje są robione komputerowo, nie ma możliwości takich różnic. Chyba że została wszyta wadliwa metka, co przy takich ilościach zawsze może się zdarzyć.

Ja miałem w ręku mundury podrabiane, te z Poznania. Masakra. Niby krój taki sam, ale wogóle brakuje zaszewek i na biust i w talii. Takie "markowanie" nowego kroju...

Materiał też może nie być odpowiednio wykańczany i spierać się bardzo szybko. No i najważniejsze, jak mówię - w większości punktów te koszule są droższe... Więc po co je wogóle kupowac? heh
hm. Michał "g00rek" Górecki
I love BP

harcerka_zhp
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 30 gru 2006, 17:23
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: harcerka_zhp » 14 maja 2007, 19:08

g00rek pisze:Wątpię, aby różnica dotyczyła dwóch oryginalnych mundurów. Wykroje są robione komputerowo, nie ma możliwości takich różnic. Chyba że została wszyta wadliwa metka, co przy takich ilościach zawsze może się zdarzyć.

Ja miałem w ręku mundury podrabiane, te z Poznania. Masakra. Niby krój taki sam, ale wogóle brakuje zaszewek i na biust i w talii. Takie "markowanie" nowego kroju...
ZAPEWNIAM różnica dotyczyła dwóch oryginalnych mundurów, kupionych w szanującym się sklepie (nie będę robiła reklamy, bo nie o to tu chodzi)z oficjalnym logiem i flagą ZHP, wszystko jest jak należy!!!! No może poza rozmiarówka... Chyba, że rzeczywiście metka została wszyta przez pomyłkę...A tak na marginesie, to nawet nie wiedziałam, że w Poznaniu też można kupić podrabiane mundury...

g00rek
Stały bywalec
Posty: 1112
Rejestracja: 10 cze 2002, 11:40
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: g00rek » 14 maja 2007, 22:18

Widocznie nastąpiła jakaś pomyłka. Wtedy się wymienia towar... Gdybym policzył wszystkie reklamacje w moim życiu... C'est la vie :)
hm. Michał "g00rek" Górecki
I love BP

harcerka_zhp
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 30 gru 2006, 17:23
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: harcerka_zhp » 15 maja 2007, 09:29

g00rek pisze:Widocznie nastąpiła jakaś pomyłka. Wtedy się wymienia towar...
Wystąpiły dwa powody dla których dałam sobie z tym spokój:
1. Nie mogłam czekać kolejnych 8tyg. na wymianę munduru, choć w umowie było napisane 3....Ale wszystko można zrozumieć...:)
2. Nie wiem jakby w sklepie potraktowali reklamacje reklamacji:/ Bo już na każde ugięcie regulaminu przymykają oko, ale to by raczej nie przeszło...

Zablokowany
nowoczesne kuchnie warszawa

Wróć do „4 Żywioły”