Manewry ... Super Przygoda ZAPRASZAMY !!!

poświęcone ogłoszeniom nt. imprez
ODPOWIEDZ
kasiek91
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 26 gru 2008, 16:54
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: kasiek91 » 01 kwie 2009, 21:23

MANEWRY TECHNICZNO- HARCERSKIE

1. Organizatorzy :
Komenda Hufca ZHP Morąg
4 MDH „A.K.M.A.N.” im. Olgi Drahonowskiej

2. Sztab :
Komendantka – pwd. Katarzyna Dutkowska
Z-ca Kom. ds. programowych – phm. Joanna Chodupska
Z-ca Kom. ds. organizacyjnych – pwd. Olga Dutkowska
Oboźna – Dh. Weronika Majewska
Kwatermistrz – Dh. Teresa Zmaczyńska

3. Termin i miejsce
Manewry odbędą się bez względu na pogodę w terminie
30 IV – 2 V 2009 r.
w miejscowości Morąg. Uczestnicy zgłaszają się w dniu 30.04.2009 r. o godzinie 16.30 do Komendy Hufca (ul. Wenecka 1; 14-300 Morąg)

4. Zasady uczestnictwa
W Manewrach uczestniczyć mogą drużyny/ patrole harcerskie, starszoharcerskie i wędrownicze, szkolne (powyżej 10 lat)
Uczestnicy, którzy nie skończyli 18 roku życia zobowiązani są do przedstawienia pisemnej zgody rodzica/ opiekuna na udział w Manewrach.
Każdej drużynie/ patrolowi podczas całej imprezy towarzyszy pełnoletni opiekun.
Przesłanie zgłoszeń oraz wpłata wpisowego do dnia 24.04.2009 r.
Posiadanie Polisy ubezpieczeniowej na czas trwania Rajdu
Uczestnicy przyjeżdżają do Morąga i wracają na własny koszt
Prosimy nie zabierać zwierząt ;D ułatwi nam to przebieg imprezy ;D

5. Wpisowe
Wpisowe wynosi 7 zł od osoby (opiekunowie są na takich samych prawach jak uczestnicy) należy przesłać na poniższy adres.

6. Zgłoszenia
Zgłoszenia wg załączonego wzoru należy dostarczyć do dnia 24.04.09 r. na adres:
Katarzyna Dutkowska
Ul. Zamkowa 2/4; 14-300 Morąg
Lub akman@vp.pl

Drużyny które zgłoszą się po wyznaczonym terminie płacą wpisowe w wysokości 13 zł

7. W ramach wpisowego organizatorzy zapewniają :
Nocleg w warunkach turystycznych ;D
Ciepły posiłek w sobotę wraz z podwieczorkiem ;D
Ciepłą herbatę na śniadania i kolację
Znaczek dla każdego uczestnika
Dyplom dla każdego patrolu
Nagrody dla najlepszych i nie tylko ;D
Ognisko z kiełbaskami ;D
Dużą dawkę energii i świetną zabawę
Harcerską przygodę dla każdego ;D

8. Zadania przed Manewrami
Każda drużyna/ patrol ma za zadanie
Zapoznać się szczegółowo z biografią Olgi Drahonowskiej – Małkowskiej
Zapoznać się z planem miasta Morąg
Przygotować piosenkę na ognisko
Wykonać album o swojej drużynie ( 5 stronny)
Narysować/ namalować portret Olgi Drahonowskiej na kartce A3

9. Każdy uczestnik Rajdu powinien posiadać
Umundurowanie Harcerskie
Śpiwór
Latarkę
Suchy prowiant na śniadania i Kolacje
Menażkę i Niezbędnik, Kubek
Ubiór do pobrudzenia
Obuwie zmienne
Reszta wg uznania ;D

10. Każdy Patrol posiada
Ubezpieczenia (sprawdzane na początku Manewr)
Kompletną Apteczkę pierwszej pomocy
Kompas lub busola
Drużynowy/ opiekun telefon komórkowy
Notatnik, długopis

11. W programie między innymi :
Zajęcia w terenie ;D i to całkiem dużo;D
Ognisko z kiełbaskami ;D
Konkurs na najładniejsza i najsmaczniejszą kanapkę dla kadry
Wiele niesamowitych niespodzianek i wrażeń ;D

12. Udział w rajdzie zobowiązuje do :
Przestrzegania Prawa Harcerskiego
Przestrzegania Regulaminu Imprezy
Stosowanie się do poleceń wydawanych przez Komendę Manewr
Dbanie o bezpieczeństwo Swoje i innych

13. Postanowienia Końcowe
Za wszystkie szkody wyrządzone przez uczestników podczas trwania imprezy odpowiadają opiekunowie patroli
Za wszystkie zgubione rzeczy odpowiadają uczestnicy
Drużyna/ Patrol za nieprzestrzeganie Prawa Harcerskiego i regulaminu imprezy może zostać wykluczony z rajdu
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie
Więcej imformacji można uzyskać pod adresem e-mail : akman@vp.pl lub numerem telefonu : 600-594-254 pwd. Katarzyna Dutkowska – dzwonić po godzinie 17

Do zobaczenia na Manewrach ;D
Organizatorzy




Zgłoszenia
1. Numer i pełna nazwa drużyny (patrolu ) ..................................................
2. Hufiec, Chorągiew .....................................................................................
3. Drużynowy (imię nazwisko, adres, telefon ) ...........................................
4. Opiekun (imię nazwisko, adres, telefon) .................................................
5. Adres e-mail do korespondencji ...............................................................
6. Dane uczestników (imię, nazwisko, wiek, stopień) ..................................



ZAPRASZAMY !!! ;D :):):)

ODPOWIEDZ
nowoczesne kuchnie warszawa

Wróć do „Imprezy”