kurs dla druzynowych

Wydział Harcerski harcerze.zhp.pl
Zablokowany
maartuusiiaa
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: 18 mar 2005, 20:47
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: maartuusiiaa » 01 kwie 2005, 20:04

mam pytanko czy byliscie na kursie druzynowych??? jesi tak to napiszcie jak tam jest i czy to polega na tym co kurs zastepowych??? i ile taki kurs trwa???

sigma
Stały bywalec
Posty: 552
Rejestracja: 28 gru 2003, 21:47
Lokalizacja: Bielawski KI
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: sigma » 01 kwie 2005, 22:30

hm.. osobisice polecam takie kurs. bylem na jedym jako uczestnik i juz 2 prowadzilem. dlugosc zalezy od organizatorow, ale srednio to sa 2 tyg. i to jest i tak za malo czasu aby wszystko zrealizowac. wiec jesli masz okazje na taki kurs pojechac to sie nie wachaj.
hm. Krzysiek Wojtas HR
Hufiec Ziemi Dzierżoniowskiej | Zespół Harcerski Chorągwi Dolnoślaskiej
www.dzierzoniow.zhp.pl | www.harcerski.dolnoslaska.zhp.pl

kyta
Stały bywalec
Posty: 338
Rejestracja: 25 kwie 2003, 22:26
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: kyta » 02 kwie 2005, 20:42

ja rowniez polecam a dlaczego poniewaz:
1) poznasz wielu fantastycznych ludzi
2) jest to niezapomniane wrazenie
3) nauczysz sie sporo przydatnych rzeczy ( w pracy z druzyna oczywiscie)
4) przywieziesz mnostwo nowych plasow, zabaw, piosenek
5) bedzie nabuzowana pomysłami na zbiórki, akcje i inne takie
6) patent zawsze sie przyda :)
7) zawsze to jakies nowe kontakty ktore w przyszlosci moga sie przydac.

a co na kursie?
1) zazwyczaj trawa 2 tygodnie
2) czas jest zorganizowany na maxa
3) jest duzo rzeczy do zaliczenia ( konspekty, plany itp)
4) nauczysz sie prowadzi zbiorki
5) sa fajne bardzo zajecia gdzie kazdy znajdzie cos dla siebie
6) super atmosfera
7) zeby go ukonczyc musisc dostac patent zazwyczaj ostatniego dnia przed wyjazdem jest tzw. BIEG czyli krotkie sprawdzenie nabytych wiadomosci :)


Pozdrawiam i zycze udanego kursu :)

jones

Post autor: jones » 27 maja 2005, 00:11

:)To najlepsza forma szkolenia, 2 tygodnie w czasie wolnym od zajęć. Do poprzedniej wypowiedzi, bardzo dobrej (uzupełniająco) dodam że taki kurs drużynowych można zorganizować śródrocznie i wtedy może trwać przez kilka weekendów. Koszt jest wtedy inny jak i zakres ( tematyka zajęć) Takie szkolenie może być uzupełniające dla "pracujących" już drużynowych czy przybocznych. Powinnaś zgłosić się do swojej Komendy Hufca (szczepu) i tam zapytać w "szkoleniówce" o szczegóły. Każde środowisko może posiadać inny system szkoleń.
Pozdrawiam.

mrówka_kajka
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 26 mar 2005, 22:08
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: mrówka_kajka » 27 maja 2005, 09:18

JA byłąm ostatnio na kursie w Załęczu i było fajno!! PAmiętaj ze każdy kurs z różnych środowisk wery sie od siebie różni. Musisz wybrać taki który najlepiej przygotuje Cię do pracy z drużyną . Ja np byłam na kursie na który większy nacisk kładli na metodyke i prawo harcerskie a mój drużynowy był na kursie na którym bardziej tenten techniki harcerskie .

maartuusiiaa
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: 18 mar 2005, 20:47
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: maartuusiiaa » 29 maja 2005, 15:46

na szkolenie jade na 100% :) bedzie w lipcu, tylko jeszce nei wiem gdzie, bo jak na razie staramy sie z komendantka hufca znalesc jakies najblizsze, poniewaz takie szkolenie nie odbywa sie w mnaszym hufcu, a szkoda :(

Zablokowany
nowoczesne kuchnie warszawa

Wróć do „Harcerze”