Polityka medialno-informacyjna oraz komunikacja organizacyjn

Zablokowany
Jedrzej
Użytkownik
Posty: 145
Rejestracja: 02 wrz 2003, 12:33
Lokalizacja: Szczep 205 WDHiGZ
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Jedrzej » 20 kwie 2006, 09:39

Dokument ze strony ZHR http://www.e-zjazd.zhr.pl/materialy/podsumowanie03.pdf

Polityka medialno-informacyjna oraz komunikacja organizacyjna –
sprawozdanie z pracy grupy

Poruszane wnioski i główne wnioski:
potrzeba informowania mediów o ZHR, o jego misji;
powtarzajacy sie postulat o szkolenia medialne w regionie;
postulat o kreowaniu wizerunku ZHR na poziomie władz – WKS, rzecznik; na poziomie
okregów – wyznaczone osoby z pewnym doswiadczeniem;
pomysł o wykorzystaniu profesjonalnej agencji, która darmowo by nas wspierała w
ramach jej działan społecznych;
temat braku promowania ZHR, np. przy okazji 1%;
stwierdzenie, 2e to, czego nie ma w mediach – nie istnieje w swiadomosci społecznej;
postulat o uczeniu „obchodzenia sie z mediami“ ju2 od kursów zastepowych;
postulat o wydzieleniu podstrony na oficjalnej witrynie ZHR dla mediów;
wniosek o wychodzenie do mediów (lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich) z
informacjami o ZHR;
pytania: czy ZHR mo2na sprzedawac jak ketchup? Czy zamiast działan promocyjnych nie
powinnismy po prostu szkolic dobrych dru2ynowych?;
wniosek o wykorzystywaniu znajomych, KPH do promocji ZHR, szczególnie w mediach;
postulat rodzica, który chce posłac dziecko do ZHR, ale nie ma gdzie znalezc pełnej i
rzeczowej informacji/ kontaktu;

2. Temat: komunikacja wewnetrzna

Poruszane wnioski i główne wnioski:
powtarzana potrzeba niezwłocznego i powszechnego publikowania wszytskich
dokumentów poczawszy od władz ZHR, narzekanie za słaby przepływ informacji
(cytat: „o decyzjach naczelnictwa dowiaduje sie droga pokretno-pokretna, a istniejace
sposoby przekazu informacji po prostu "le2a"...“)
postulat o wydawanie Biuletynu Naczelnictwa - „transparentnosc działan“;
postulat o wprowadzeniu jasnych zasady korzystania z zhr.pl - opublikowane (wa2ne!),
kontynuowaniu działalnosci zespołu moderujacego forum.zhr.pl;
postulat o popieraniu powstawania "nowych" mediów w ZHR, precyzyjne okreslenie
charakteru i grupy docelowej "oficjalnych" pism;
postulat o promowaniu stałych i otwartych dyskusji i spotkn na poziomie instruktorskim/
harcerstwa starszego w choragwiach i okregach;
pomysł stworzenia radia internetowego;
postulat dot. Szkolen prowadzonych przez WKS w regionie;
postulat o regularne (co rok. 2 lata) zjazdy programowo-metodyczne;
powtarzany mały przepływ informacji miedzy OH-ek i OH-y;
postulat o publikowanie przebiegu głosowan Rady Naczelnej;

3. Temat: reklama
Poruszane wnioski i główne wnioski:
Temat dotyczył reklamowania sie ZHR, zainspirowany został trwajaca obecnie kampania
mediowa na rzecz 1% ZHP. Wypowiedzi dotyczyły głównie reklamowania sie z 1%.
Padły pytania, czy np. 1% kierujemy tylko do rodziców i przyjaciół ZHR (za: nie trzeba
wydawac pieniedzy na reklame; przeciw: to waskie grono, szczególnie, 2e ZHR sie konczy) czy
mo2e powinnismy tak, jak ZHP, apelowac do całego społeczenstwa?
nie promujemy ZHR jako „dobrej marki“;
brak działan promocyjnych, brak pomysłu na promocje;
niewykorzystanie potencjału ludzi z ZHR do wymyslenia czegos atrakcyjnego
promocyjnie, a przy tym po małych kosztach;
wniosek, 2e ZHP, jesli chodzi o profesjonalizm podejscia, jest du2o przed nami;
pytanie o to, co sie dzieje z 10% dla Naczelnictwa pochodzacego z 1%;
hm. Jędrzej Kunowski (SQ5JRJ)
Szczep 205 WDHiGZ
im. gen. Mariusza Zaruskiego
Hufiec Warszawa Praga Północ

Jedrzej
Użytkownik
Posty: 145
Rejestracja: 02 wrz 2003, 12:33
Lokalizacja: Szczep 205 WDHiGZ
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Jedrzej » 20 kwie 2006, 09:42

Poruszane wnioski i główne wnioski:
powtarzajacy sie postulat o szkolenia medialne w regionie;
postulat o kreowaniu wizerunku ZHR na poziomie władz – WKS, rzecznik; na poziomie
okregów – wyznaczone osoby z pewnym doswiadczeniem;
pomysł o wykorzystaniu profesjonalnej agencji, która darmowo by nas wspierała w
ramach jej działan społecznych;
- postulat o wydzieleniu podstrony na oficjalnej witrynie ZHR dla mediów;
wniosek o wychodzenie do mediów (lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich) z
informacjami o ZHR;


2. Temat: komunikacja wewnetrzna
pomysł stworzenia radia internetowego;

3. Temat: reklama
Poruszane wnioski i główne wnioski:
Temat dotyczył reklamowania sie ZHR, zainspirowany został trwajaca obecnie kampania
mediowa na rzecz 1% ZHP.
wniosek, 2e ZHP, jesli chodzi o profesjonalizm podejscia, jest du2o przed nami;

Inni mówią, że źle, a ZHR korzysta z naszych pomysłów. :)
hm. Jędrzej Kunowski (SQ5JRJ)
Szczep 205 WDHiGZ
im. gen. Mariusza Zaruskiego
Hufiec Warszawa Praga Północ

Zablokowany
nowoczesne kuchnie warszawa

Wróć do „Promocja i informacja”