Reklama

barnrot
Stały bywalec
Posty: 400
Rejestracja: 09 cze 2002, 23:05
Lokalizacja: działacz
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: barnrot » 28 lis 2002, 23:07

hubcio napisał:
Pomyslmy - produkty bez reklamy nie sprzedaja się za dobrze.
No, to jeszcze zależy, co oznacza 'dobrze' i co rozumiemy przez produkt ZHP. A jest nim przecież obywatel RP - i jakakolwiek reklama ZHP nie będzie odpowiednią reklamą jego - produktu ZHP.

To tak, jakby Poczta reklamowała rowery listonoszy, klej do znaczków itd.- wszystko z osobna (jak np. nasze specjalności).

Skoro produktem ZHP jest jego wychowanek jako żywo, obywatel RP, reklamą jego jest jego czyn, również poza ZHP. Tu wracamy do 1. zdania analoga, że był taki naczelnik..
M i c h a ł B o r u n http://eksphm.borun.pl http://orwellness.com/zhp

"Aby zdobyć flagę, trzeba myśleć tak jak flaga" - H a r c e r z L a z l o

Alienek
Starszy użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: 08 gru 2002, 21:05
Lokalizacja: 191 WDW "Czarny Szlak"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Alienek » 09 gru 2002, 00:29

[/quote]
A ja owszem. Spotykam ją za każdym razem, gdy przeglądam się w lustrze. Jesli płacę za proszek z mikrogranulkami - to życzę sobie, aby się w tym proszku one znajdowały![/quote]

Ale ty jesteś pesymista - należy bardziej realnie patrzeć na świat.
Mam pytanie do ciebie:
Czy zawsze jak wchodzisz do sklepu, to patrzysz na WSZYSTKIE opakowania co zawierają, czy podchodzisz do konkretnego produktu i wtedy patrzysz czy skład jest zgodny z tym co usłyszałeś w reklamie?
Wszystkie nowości są wyłuszczone w reklamie, więc wiesz, że ten "proszek" w niebieskiej torebce z białym napisem różni się od "proszka" w niebieskiej torebce z zielonym napisem... Mimo, że oba mają mikrogranulki i taki sam skład to wybierzesz pewnie ten LEPIEJ reklamowany (to raczej wybierze twoja podświadomość, która pośrednio działa na świadomość i warunkuje jej decyzje <-- ostatnio miałem na wykładach :)).
I co ty nato?
A powiedzenie : reklama dźwignią handlu ?
Rafał Półbratek
191 WDW "Czarny Szlak"
Warszawa Mokotów
poza tym w HGR Bemowo

Artur
Starszy użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: 24 lip 2002, 19:14
Lokalizacja: NW "Polana"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Artur » 24 gru 2002, 03:37

Musiałbym dyskutować ze wszystkimi poglądami po kolei, ale nie bardzo mi się chce, więc powiem tylko krótko, że popieram ideę zareklamowania ZHP, co nie wyklucza przecież także puszczania w TV dłuższych programów informacyjnych. Pewnikiem jest, że to, co reklamowane jest odbierane lepiej i mogę sobie wyobrazić dzieciaka, który po obejrzeniu spotu reklamowego w którym pokazane jest ognisko, pokazani są harcerze wspinający się na skałkach, żeglujący po jeziorach i chodzący po górach z plecakami (i tu już mamy sponsora reklamy - bo harcerze będą np. w plecakach ze znaczkiem Alpinusa), zechce też tego spróbować i kiedy któraś z drużyn zrobi w szkole nabór, zapisze się.

Organizację MOŻNA zareklamować - przykładem niech tu będzie choćby reklama amerykańskiej armii.
Artur Sitek

omlet

Post autor: omlet » 13 sty 2003, 00:18

rafal bednarczyk napisał:
Wazne jest przygotowanie ludzi, ktorzy maja uczestniczyc w zmianach - to jest osobna galaz wiedzy. Panuje mit, ze takie problemy jak ma nasza komenda to nigdzie indziej sie nie zdarzaja - nic bardziej blednego! Problem polega tylko na tym, ze nie ma poradnictwa dla komend i oczywiscie tradycyjnie przeplywu informacji pomiedzy jednostkami. Oczywiscie pewnie zespol problemow w duzych miastach jest inny niz w miastach powiatowych, ale nie zalezy to od regionu tylko od zaplecza socjalnego i finansowego otoczenia danej komendy. Koniecznie wiec trzeba zaczac diagnozowac problemy hufcowe i probowac oopracowywac rozwiazania zalezne od tych problemow.
Problem w tym, że w związku nie ma spójnego i zakrojonego na szeroką skalę wychowania gospodarczego. Zwłaszcza rzecz dotyczy instruktorów odpowiadających za finanse w hufcach. Optymalizacja i profesjonalizacja zarządzania w hufcach jest problemem niezwykle ważnym. Od tego zależy m.in. czy drużyny będą coraz mocniejsze, czy wprost odwrotnie.
Nie uda się dokonać zmian w zarządzaniu bez kształcenia i przygotowania odpowiedzialnych za to instruktorów, bez rozdzielenia w jakimś stopniu kompetencji wychowawczych i gospodarczych.
Z tych powodów kształcenie czy wychowanie gospodarcze jest elementem niezbędnym dla jakościowej, a nie tylko strukturalno-administracyjnej reformy w zarządzaniu. GK dążąca do rzeczywistych zmian powinna do projektów reform dołączyć plan działań kształceniowych w tym zakresie i to zdecydowanie nakierowany na dotarcie do jak największej liczby komend. Tego wydaje mi się brak jest teraz....

Pozdrawiam,

--
pwd. Maciej Syska H.O.
13 Wołomińska DH

Kinka
Użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 22 gru 2002, 22:11
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: Kinka » 06 lut 2003, 01:10

Wracając do mediów i reklamy. Według mnie pomysł z reklamą NIE JEST GŁUPI! No i nawiązując do tego, żebyśmy zaczęli działać we własnych ogródkach, mam propozycję. Może tak wszyscy chętni porozmawialiby najpierw w swoich hufcach, a później z telewizją na temat programu tv o harcerskiej tematyce. Przecież jest mnóstwo lokalnych telewizji, które i tak nie mają czym zająć swojego czasu antenowego. Taki program był dla nich wybawieniem. Oni zajęliby czas antenowy, my byśmy mogli pokazać ZHP i wszyscy byliby zadowoleni. Co Wy na to?
"Poinformowany jest ten, który wie, gdzie znaleźć to, czego nie wie" :)

dokumenty
Stały bywalec
Posty: 1551
Rejestracja: 27 maja 2002, 10:23
imię i nazwisko: Czesław Przybytek
stopień instruktorski: hm
stopień harcerski: HR
Lokalizacja: Krakowska 19 Lotnicza
Hufiec: Kraków-Krowodrza
Chorągiew: Krakowska
organizacja: ZHP
Kontakt:

Post autor: dokumenty » 06 lut 2003, 11:09

Kinka napisał:
Wracając do mediów i reklamy. Według mnie pomysł z reklamą NIE JEST GŁUPI! No i nawiązując do tego, żebyśmy zaczęli działać we własnych ogródkach, mam propozycję. Może tak wszyscy chętni porozmawialiby najpierw w swoich hufcach, a później z telewizją na temat programu tv o harcerskiej tematyce. Przecież jest mnóstwo lokalnych telewizji, które i tak nie mają czym zająć swojego czasu antenowego. Taki program był dla nich wybawieniem. Oni zajęliby czas antenowy, my byśmy mogli pokazać ZHP i wszyscy byliby zadowoleni. Co Wy na to?
Ale jesli nie masz "pod ręką" zaprzyjaźnionych i ŻYCZLIWYCH zawodowców w danej tv to lepiej uważaj. Bo może z tego wyjść anty-reklama.

Czuwaj
hm. Czesław Przybytek HR
tel.kom. 519-160-185

Kinka
Użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 22 gru 2002, 22:11
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: Kinka » 06 lut 2003, 14:11

No tak... Teraz bez kontaktów ani rusz. Wydaje mi się, że nasza lokalna telewizja, jednak nie ma nic przeciwko ZHP. A nawet polubili nas, kiedy to przyszliśmy do nich z Betlejemskim Światłem Pokoju :) No nie wiem... Na ten temat będę rozmawiała na najbliższej zbiórce drużyny.

[Edytowany przez Kinka dnia 06.02.2003 o 10:12 GMT]
"Poinformowany jest ten, który wie, gdzie znaleźć to, czego nie wie" :)

Klusek
Użytkownik
Posty: 52
Rejestracja: 11 cze 2002, 23:28
Lokalizacja: S 124 TDHiGZ AQUA
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Klusek » 08 mar 2003, 20:30

Ostatnio dostałem maila z propozycją, która może zainteresować kogoś na forum. Propozycja dla wszystkich zainteresowanych tematyką mediów, reklamy i PR: kurs dziennikarski na Głodówce z profesjonalnymi wykładowcami dla instruktorów z możliwością odbycia po ukończeniu kursu stażu w gazetach woskowych.
terminy 17- 23 marce
24- 30 marca
cena (bardzo interesująca) 220,00 zł od osoby. PZDR!
phm Mariusz Kluszczyński HR
Z-ca Komendanta Hufca Toruń
Komendant Szczepu 124 Toruńskich Drużyn Harcerskich i
Gromad Zuchowych **AQUA** im. K. K. Baczyńskiego
www.s124aqua.prv.pl

Zablokowany
nowoczesne kuchnie warszawa

Wróć do „Promocja i informacja”