kampania 1 % 2006

forum Wydziału Pozyskiwania Środków
sikor
Stały bywalec
Posty: 3461
Rejestracja: 13 sty 2004, 17:56
imię i nazwisko: Janusz Sikorski
stopień instruktorski: hm
stopień harcerski: HR
Lokalizacja: Polska
Hufiec: Ziemi Tyskiej
Chorągiew: Śląska
organizacja: ZHP
Kontakt:

Post autor: sikor » 27 kwie 2006, 21:37

Wilk pisze:Każdy kij ma swój trzeci koniec
Nie zgadzam się... kij ma dwa końce. I jak Napisał SW do zbudowania latryny potrzebne są dwa kije. Koniec jednego wbijamy w ziemię a na jego drugim końcu się wspieramy. Drugi kij tymczesem trzymamy w ręku za jeden koniec a drugim końcem opędzamy się od.... wilków :p
nie ma trzecich końców ;)
Chyba że chodzi o koniec s...korzystania z latryny ale to nie koniec kija

I tu dochodzimy do kampani 1%.
Ja jestem sobie w stanie wyobrazić reklamkę przedstawiającą harcerza z dwukijową latryną opędzającego się przed wilkami... z podpisem Przekażmy swój 1 % by było ich stać choć na porządną latrynę :D
Zaręczam że skuteczność takiej reklamy byłaby 1000 razy większa... Masy ryczałyby ze śmiechu, nikt obok takiej reklamy nie przeszedłby obojętny a i nagroda pewna a już napewno awans do programu ... najzabawniejsze reklamy świata ...
Ale nie... powaga... dadzą na saperkę żebyśmy mogli drzewko posadzić (no chyba że nie dadzą)...
W dzisiejszych czasach trzeba przebojowości, dynamiki a wszystko musi być "jakieś". Za taki element można uznać zeszłorocznego TYTUSA mówiącego: To oni zrobili ze mnie człowieka. Na pewno było kontrowersyjne, spotkałem zdania starszych: a co to ma być ? To w harcerstwie są małpy ? ... Ale zapewniam że w pokoleniu wychowanym na Tytusach oddźwięk był przesympatyczny... śmiech jest kluczem... Ale nie... powaga :/


Pozdrawiam
hm. Janusz Sikorski HR
Redaktor Naczelny czasopisma "Harcerz Rzeczypospolitej"
lesni.pl hr.bci.pl
Przewodniczący ŚKPW

orcus
Stały bywalec
Posty: 1240
Rejestracja: 18 cze 2004, 23:08
Lokalizacja: 1 SDH Bastion
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: orcus » 27 kwie 2006, 22:15

sikor pisze:Ja jestem sobie w stanie wyobrazić reklamkę przedstawiającą harcerza z dwukijową latryną opędzającego się przed wilkami... z podpisem Przekażmy swój 1 % by było ich stać choć na porządną latrynę :D
Zaręczam że skuteczność takiej reklamy byłaby 1000 razy większa... Masy ryczałyby ze śmiechu, nikt obok takiej reklamy nie przeszedłby obojętny a i nagroda pewna a już napewno awans do programu ... najzabawniejsze reklamy świata ...
i owszem byloby smieszne ale tez robisz brzydki PR... w podswiadomosci zostanie ze harcerzy nawet na deski nie stac... ze musza sie zaltwiac w lesie.

Reklama to nie jest wbrew pozorom taka prosta sprawa.
Pozdrawiam
orcus

.: Linux is like a wigwam - no gates, no windows and Apache inside :.

sikor
Stały bywalec
Posty: 3461
Rejestracja: 13 sty 2004, 17:56
imię i nazwisko: Janusz Sikorski
stopień instruktorski: hm
stopień harcerski: HR
Lokalizacja: Polska
Hufiec: Ziemi Tyskiej
Chorągiew: Śląska
organizacja: ZHP
Kontakt:

Post autor: sikor » 28 kwie 2006, 07:18

orcus pisze:i owszem byloby smieszne ale tez robisz brzydki PR... w podswiadomosci zostanie ze harcerzy nawet na deski nie stac... ze musza sie zaltwiac w lesie.
Reklama to nie jest wbrew pozorom taka prosta sprawa.
W ten sposób to każdą koncepcję zjedziemy. Weźmy przeprowadzanie staruszki przez jezdnię... Mam Im dać 1 % za to ? Po co im do tego forsa ? Niestety przekaz musi być prosty żeby był zrozumiały. Dopiero w 2 czy 3 tle moga się pojawić większe wartości. Pierwszy plan musi być kretyńsko prosty typu... ja Sprite Ty pragnienie... W przeciwnym wypadku reklama nie zainteresuje nikogo. Niestety przeintelektualizowanie nie służy ani harcerstwu ani reklamie. A niektórych drużyn faktycznie nawet na deski nie stać i potrzebują tej kasy z 1%.

Pozdrawiam
hm. Janusz Sikorski HR
Redaktor Naczelny czasopisma "Harcerz Rzeczypospolitej"
lesni.pl hr.bci.pl
Przewodniczący ŚKPW

orcus
Stały bywalec
Posty: 1240
Rejestracja: 18 cze 2004, 23:08
Lokalizacja: 1 SDH Bastion
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: orcus » 28 kwie 2006, 07:48

Masz racje mozna za to zjechac polowe reklam nas otaczajcych... ale przeciez pisalem ze reklama to nie jest rzecz prosta. Ostatnio przewinela mi sie publikacja zbirowa kilku psychologow ktorzy opisywali podswiadome dzialanie reklamy w kontekscie zniesienia zakazu reklam podprogowych i doszedlem do wniosku ze wiele firm nie wie za co placi gruba kase i jak oddzialywuje to na ludzi. Byly tam przyklady reklam ktore dzialajja przeciwnie pozostawiajac niesmak i podwsiwadomie zniechecajac do marki.

Granie na litosc etc. z cala pewnoscia pozostawia niesmak. Poza tym prezentujac takiego harcerza pomysl jak podziala to na rodzicow? Nie stac ich na zapewnieie podstawowych srodkow mojemu dzicku? To na co ja wydaje te 300 - 900 zl na 2 tygodniowy oboz? I jeszcze mam podatek doplacac?

Drugi aspekt - nie stac ich na latryny? To po co inwestowac w taka organizacje?

Oczywiscie skupiajac sie na reklami i nastawiajac sie na jej odbior bedzie humorystyczna, ale kto skupia sie na reklamach? I pozostaje nasz podswiadomosc.
Pozdrawiam
orcus

.: Linux is like a wigwam - no gates, no windows and Apache inside :.

sikor
Stały bywalec
Posty: 3461
Rejestracja: 13 sty 2004, 17:56
imię i nazwisko: Janusz Sikorski
stopień instruktorski: hm
stopień harcerski: HR
Lokalizacja: Polska
Hufiec: Ziemi Tyskiej
Chorągiew: Śląska
organizacja: ZHP
Kontakt:

Post autor: sikor » 28 kwie 2006, 08:32

orcus pisze:Granie na litosc etc. z cala pewnoscia pozostawia niesmak.
Czy wszystkie reklamy związane z 1% pozostawiaja u Ciebie niesmak ? Bo wszystkie właśnie są skierowane na litość. Stąd między innymi trudność w kampani 1%, konkurujemy z hospicjami, Caritasem, stowarzyszeniami pomocy...
orcus pisze:Poza tym prezentujac takiego harcerza pomysl jak podziala to na rodzicow? Nie stac ich na zapewnieie podstawowych srodkow mojemu dzicku? To na co ja wydaje te 300 - 900 zl na 2 tygodniowy oboz? I jeszcze mam podatek doplacac?
Kombinujesz ale... to do niczego nie prowadzi. Równie dobrze sytuacja może wyglądać tak: Wraca dzieciak z obozu a Tata się śmieje... nie pogryzły Cię wilki jak... byłeś na uboczu ? Nie Tato, mieliśmy porządne latryny, a spałem w nowym namiocie kupionym za kasę z 1% było super.
orcus pisze:Oczywiscie skupiajac sie na reklami i nastawiajac sie na jej odbior bedzie humorystyczna, ale kto skupia sie na reklamach? I pozostaje nasz podswiadomosc.
Przeceniasz rolę reklam. I wiem co piszę. W pierwszej akcji 1% zebrałem jakieś 700 zł w drugiej 1600, na dziś mamy jakieś 2 tys , niezależnie od kłopotu z podatkiem liniowym, gdyby nie on byłoby z 5 tys :(. Te efekty są i tak mizerne bo.... to tylko przy okazji robimy, a w drużynie nie ma PR-owca (mamy dopiero 2 lata)

Ludzie nie dają na sadzenie drzewek czy przeprowadzanie staruszek, nie interesuje ich tez wychowanie. Dają na namiot, saperkę, siekierkę itd... wtedy jest skutecznie. A jeśli ktoś sądzi że przeprowadzaniem babci przez jezdnię wygra np. z Caritasem to jest w dużym błędzie. Jeśli człowiek ma do wyboru czy dać na fundację Polsat (pomóc chorym na raka dzieciom) czy też na sadzenie drzewek to co wybierze ? Musimy docierać do ludzi którzy 1% nie dadzą nikomu, chyba że dotrze do nich harcerz i powie że potrzebuje na namiot, siekierkę, saperkę.... wtedy dostanie. LOKALNIE, Dla mnie cała tegoroczna kampania 1% to kasa wyrzucona w błoto. Musiałem sobie sam kupić druki wpłat, ulotki też nie dało się użyć... dlaczego ? Wystarczy na nią spojrzeć :( Heh...




W ramach poprawy nastroju scenariusz odcinka drugiego:

Odcinek drugi:
Wraca dzieciak z obozu a Tata się śmieje... nie pogryzły Cię wilki jak... byłeś na uboczu ?
E nie tato nie pogryzły bo nie było wilków wszystkie pozjadaliśmy ;) zresztą kije też całkiem smaczne były, zwłaszcza kora. Tu odzywa się narrator mocnym niskim głosem... Przygotujemy Twoje dziecko do pokonywania życiowych trudności ... ZHP :D


Pozdrawiam
hm. Janusz Sikorski HR
Redaktor Naczelny czasopisma "Harcerz Rzeczypospolitej"
lesni.pl hr.bci.pl
Przewodniczący ŚKPW

orcus
Stały bywalec
Posty: 1240
Rejestracja: 18 cze 2004, 23:08
Lokalizacja: 1 SDH Bastion
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: orcus » 28 kwie 2006, 09:49

sikor pisze:Czy wszystkie reklamy związane z 1% pozostawiaja u Ciebie niesmak ? Bo wszystkie właśnie są skierowane na litość. Stąd między innymi trudność w kampani 1%, konkurujemy z hospicjami, Caritasem, stowarzyszeniami pomocy...
dlatego wlasnie my nie morzemy tak grac... 1% bardiej widze jako inwestycje a nie jalmuzne.
sikor pisze:
orcus pisze:Oczywiscie skupiajac sie na reklami i nastawiajac sie na jej odbior bedzie humorystyczna, ale kto skupia sie na reklamach? I pozostaje nasz podswiadomosc.
Przeceniasz rolę reklam. I wiem co piszę. W pierwszej akcji 1% zebrałem jakieś 700 zł w drugiej 1600, na dziś mamy jakieś 2 tys , niezależnie od kłopotu z podatkiem liniowym, gdyby nie on byłoby z 5 tys :(. Te efekty są i tak mizerne bo.... to tylko przy okazji robimy, a w drużynie nie ma PR-owca (mamy dopiero 2 lata)
Przeczytaj jeszcze raz to na co odpisujesz - ja pisze tylko ze reklama oddzialuje glownie a podswiadomosc, bo nikt nie siedzi i przeglada reklam czytajac gazete i nei siedzi przed TV wpatrzony w blok reklamowy, tylko zmienia kanal/idzie cos zrobic. Bardzo nieiwele osob skupia sie na reklamach. Nie moga wiec one sugerowac ze cos jest nie tak - ze brakuje nam czegos co potrzebne jest do godnego bytu i lezy u stop piramidy naszych potrzeb.

Nie mowie ze ta reklama zalatwi Wam pieniadze z 1% bo te sa glownie pozyskiwane, jak zreszta rowniez zauwazasz lokalnie.

Na koniec dodam ze te dwa scenariusze o wile bardziej mi sie podobaja - pierwszy co prawda troche zbyt bardzo wpisuje sie w kano reklam ktore widzimy na codzien. Za to drugi to jest to co lubie najbardziej - humor + zero podtekstow sugerujacych zla sytuacje. Tylko ze ciezko byloby dodac do tego 1% tak zeby nie bylo widac ze jest to wymuszone.
Pozdrawiam
orcus

.: Linux is like a wigwam - no gates, no windows and Apache inside :.

StaryWilk
Stały bywalec
Posty: 2830
Rejestracja: 28 lut 2003, 13:47
Lokalizacja: Biały Szczep
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: StaryWilk » 28 kwie 2006, 11:07

Z tą reklamą "zasiedzianą" przed szklaną skrzynką, to różnie bywa. Jesteśmy dość przekornym narodkiem i na naszym zdziwaczeniu "przejeżdżają się" zarówno rodzimi jak i nabyci "spece" ;-) od reklam. A bywało i bywa ....ciekawie . Melchiorowi Wańkowiczowi kiedyś 'wyszło" - zareklamował przedwojenny monopol cukrzany hasełkiem "cukier krzepi". Świetne, ale szydercy dorobili - wódka "lepi..."
Bodaj że Jego "Lotem bliżej" padło po...70 latach w lasku Kabackim, gdy szydercy dodali "...na cmentarz". Ale obie te reklamy zapadły w głowach na wieki.
Negatywnych skojarzeń nabrała reklama w której "....serce mom jak dzwon' , gdy aktor zmarł na zawał. Cóż ryzyko zawodowe. Tylko do genialnej reklamy Okocimia / 10-punktowcy wybaczcie/ "Mariola O-kocim spojrzeniu" chyba nic nie dorobiono.
Konkludując, nawet jeśli użyjemy chwytu w stylu "dwóch harcerzy wyrywa sobie staruszkę na przejściu" /kawał skautowy niemiecki/ ....Ona ich przepędza parasolką, a dwóch gości komentuje "dajmy Im ten 1%, to wyjadą do lasu i będzie spokój" , to doprawdy większy będzie dla nas pożytek ze śmiechu, niż z filozofowania ...ortodoksów o deprecjonowaniu dobrych uczynków.
Wyciągnijmy wnioski z sukcesu kabaretu MUMIO.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2006, 11:10 przez StaryWilk, łącznie zmieniany 1 raz.

dalkow
Starszy użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: 11 mar 2006, 00:33
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: dalkow » 02 maja 2006, 22:01

orientacyjne koszty 1%

wg rozpiski ze strony http://1procent.zhp.pl/index.php?do=sta ... =0034,0021

Newsweek - 28.000pln
źródło: http://newsweek.redakcja.pl/reklama/
1/4 prawa poziom

Gazeta.pl - 700.000pln !!! jeżeli zera mi się nie pomyliły
źródło: http://adv.gazeta.pl/pub/inb/reklama/cennik.pdf
GK-a podała 10mln banerów podzielić na 1000 odsłon razy 70pln - baner

Gazeta Wyborcza - 120.000pln
źródło: http://serwisy.gazeta.pl/pub/gwreklama/ ... polski.pdf
powiedzmy, że reklama zajmowała 6 modułów czyli prawie 30.000pln razy 4, bo dodatek i ten dodatkowy 25.04 liczę jako jeden

Metro - gratis :)
tzn. nie umiałem od razu odnaleźć i nie chciało mi się tego szukać
a skoro gazeta.pl, gazeta wyborcza i metro to agora, wiec potraktujmy, ze dostalismy to gratis,

Radio ZET - 96.000pln
strona w przebudowie
ale na podstawie RMF FM, na zasadzie analogii 35 reklam, liczyłem tylko 12 w najdroższym czasie antenowym, reszta gratis
źródło: http://www.broker.fm.pl/pdf/cennik_sprz ... M_2006.pdf


TOK FM - gratis
a niech też będzie, nie odnalazłem cennika, ale to też Agora



Radiostacja - to to samo co Radio ZET, grupa EuroZET
nie znalazłem informacji, ale policzmy to jako gratis

Polityka - 21.400pln
źródło: http://reklama.polityka.com.pl/pdf/pol_cennik_pl.pdf
1/4 prawa

------------------------------------------------------------------------------------------
proszę mnie sprawdzić, bo mnie ta kwota przeraża !!!

licząc mnóstwo gratisów, w gazeta.pl daje 1mln odsłon (zamiast 10mln - bo przypuszczam, że to błąd)

koszty kampanii bez kosztów jej wyprodukowania to: 335.000pln
niech będzie, że w gazetach nie były to 1/4 strony - tylko mniej - to daje 250.000pln

mimo mnóstwa gratisów, niech będzie jeszcze rabat 50% za dużą ilość - to daje 125.000pln

---------------------------------------------------------

liczby mnie przerażają, cena podstawowa bez gratisów wynosi pewnie około 500.000pln lub prawie 1.000.000pln jeżeli ktoś się rzeczywiście nie pomylił i było 10mln odsłon na gazeta.pl

powiedzmy, że ZHP zapłaciło 125.000pln, co z zestawieniem wpłat podanych na stronie:
http://1procent.zhp.pl/wplaty/

które wynoszą na główne konto 20.000pln i pobrane będzie 1.000pln na koszty kampanii

-------------------------------------------------------------------------
wnioski:
- proszę sprawdzcie to sami, może się pomyliłem
- jest to czysta reklama ZHP, a nie akcji 1%, bo koszty wogóle się nie mają ni w ząb do wpłat
- wątpię, aby pieniądze zebrane przez chorągwie czy w hufcach, drużynach były dzięki reklamie ZHP

MYCHAS
Stały bywalec
Posty: 494
Rejestracja: 30 gru 2003, 14:26
Lokalizacja: Gdańsk - Orneta - Lidzbark War
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: MYCHAS » 02 maja 2006, 23:23

Dopiero teraz włączam się do dyskusji i nie czytałem wszystkich postów, ale co do 1%, uważam, że powinno się pokazać zdjęcia z kolekcji fotozhp, harcerzy na szlaku np w Bieszczadach na pierwszym planie umundurowaną drużynę wśród wzgórz (najlepiej docierającą na szczyt), nasze drużyny specjalnościowe, militarne, np. kiedyś było zdjęcie chyba w informatorze o specjalnościach - harcerzy w Kołowym Wozie Opancerzonym, jeździeckie – harcerze na koniach, po za tym jednostki lotnicze, spadochronowe, rat. med.
Zuchy i harcerze młodsi w lesie, przy ognisku z gitarą, harcerzy podczas podchodów to ludzi chwyta za serca, nie harcerz z babcią, czy sadzący las, teraz niektórzy się śmieją już, że sadziliśmy Piskorskiemu - oczywiście śmiechy z nie naszej winy.

Ponadto popieram wypowiedź (nie wiem, kogo – ale ją zapamiętałem) dotyczącą alternatywy – klatki schodowej i jarania trawki – słuszne spostrzeżenie i popieram.


Mnie ujęła np reklama – www.przystanocalenie.pl – chwyciła mnie za serce najgłębiej i dotarła i był jej efekt.
Ostatnio zmieniony 02 maja 2006, 23:27 przez MYCHAS, łącznie zmieniany 1 raz.
Tymczasem długi trzeba spłacać, depozyty przekazać innym. Może nikt im tego nie powiedział?”
S t e f a n M i r o w s k i „ S p ł a c i ć d ł u g ”
www.orneta.zhp.pl

hm. Michał Ludkiewicz
Chorągiew Warmińsko - Mazurska

MYCHAS
Stały bywalec
Posty: 494
Rejestracja: 30 gru 2003, 14:26
Lokalizacja: Gdańsk - Orneta - Lidzbark War
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: MYCHAS » 02 maja 2006, 23:29

Co do strony wpłaty na 1% to tak jak to już bywało, część wpłacono na konta jednostek np. Hufców i dopiero dowiemy się o ich efektach, ale i tak Dh. Dalkow słono zapłaciliśmy, a i tak ja w hufcu materiałów nie zobaczyłem, ważne że miałem swoje.
Ostatnio zmieniony 02 maja 2006, 23:30 przez MYCHAS, łącznie zmieniany 1 raz.
Tymczasem długi trzeba spłacać, depozyty przekazać innym. Może nikt im tego nie powiedział?”
S t e f a n M i r o w s k i „ S p ł a c i ć d ł u g ”
www.orneta.zhp.pl

hm. Michał Ludkiewicz
Chorągiew Warmińsko - Mazurska

kowlak
Stały bywalec
Posty: 703
Rejestracja: 10 cze 2002, 08:50
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: kowlak » 04 maja 2006, 09:15

dalkow pisze:orientacyjne koszty 1%

liczby mnie przerażają, cena podstawowa bez gratisów wynosi pewnie około 500.000pln lub prawie 1.000.000pln jeżeli ktoś się rzeczywiście nie pomylił i było 10mln odsłon na gazeta.pl

powiedzmy, że ZHP zapłaciło 125.000pln, co z zestawieniem wpłat podanych na stronie:
http://1procent.zhp.pl/wplaty/

które wynoszą na główne konto 20.000pln i pobrane będzie 1.000pln na koszty kampanii

-------------------------------------------------------------------------
wnioski:
- proszę sprawdzcie to sami, może się pomyliłem
- jest to czysta reklama ZHP, a nie akcji 1%, bo koszty wogóle się nie mają ni w ząb do wpłat
- wątpię, aby pieniądze zebrane przez chorągwie czy w hufcach, drużynach były dzięki reklamie ZHP
- Pomyliłeś sie :) sądzę, że nie zapłacilismy tyle ile wyliczyłeś.
- reklama ogólnopolska zdecydowanie powinna wspierać akcje reklamową drużyn i hufców. Ta tego nie robi bo jest po prostu zła (mam na myśli wizerunek jaki się ze spotów z drzewkami i plakatami ze staruszą wyłania) a nie dlatego, że nie powinno jej być. Bo zdecydowanie mieliśmy drugi rok pod rząd najbardziej aktywną kampanię (wyłączająć fundacje TVN i Polsatu - z oczywistych względów).
- ja nie wątpię, że rodzic który otrzyma wzór przelewu od 16-sto letniego drużynowego będzie bardziej przekonany gdy jeszcze zobaczy reklamę w Gazecie Wyborczej lub usłyszy ją w radio.
Kowlak
------------------------
http://www.zhp24.net - ciekawe teksty, ciekawi ludzie, czytaj, komentuj, pisz
http://www.kowlak.blox.pl

dhkanciak
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 04 maja 2006, 10:44
Lokalizacja: Białobrzego k.Łańcuta
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: dhkanciak » 04 maja 2006, 11:35

przepraszam że tak sie wtrącam nagle w dyskusje i może to już było napisane ale szczerze to ja sie w tym roku nie spotkałem z żadnym spotem ani niczym innym... może fakt że nie słucham zbyt często radia ale czy do takich właśnie ludzi kampania również nie powinna docierać??
czy waszym zdaniem kampania nie została rozpoczęta zbyt późno?? naprwadę wielka część znajomych rozlicza się wcześniej, a kwiecień to już Ci którzy są naprawde zaganiani i wogóle.
a jak przebiega kampania w waszych środowiskach??
czy uważacie że wasze konto zostało lub zostanie zwiększone dzięki ogólnopolskiej kampaii??
wszystkie wpłaty jakie zostały wpłacowe na konto naszej drużynki z tego co mi wiadomo zostały dokonane przed kwietniem, więc pytam otwarcie "za co te 5% do GK"?? bo ja jakoś tego nie rozumiem..
owszem zgadzam się żeby tak było ale niech przynajmniej kampania zostanie rozpoczęta wcześniej i aby była bardzie widoczna. wiem że wszystko kosztuje ale jeśli zostanie ona starannie przeprowadzona to więcej będziemi dzięki niej mieć
Rafał Benedyk
4 DW im.płk.Leopolda Lisa-Kuli w Białobrzegach

kowlak
Stały bywalec
Posty: 703
Rejestracja: 10 cze 2002, 08:50
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: kowlak » 04 maja 2006, 12:16

Kampania była bardzo aktywna - to bardzo dobrze.
Nie była rozpoczęta za późno. Pisałem o tym w różnych miejscach wiele razy. Najwięcej ludzi decyduje się na wpłaty w kwietniu.

Bardzo fajnie, że ludzie wpłacają na Twoje konto wcześniej. Ale są też tacy, którzy dziś nie mają kontaktu z żadnym środowiskiem harcerskim. I do nich własnie trafia kampania medialna GK ZHP. Na to własnie idzie 5%. Jesli tego nie rozumiesz to proponuję żebyś przeczytał w ostatnim CZUWAJ artykuł o tym, że jesteśmy STOWARZYSZENIEM.

Jesli wpłaty, które pojawiają się dzięki kampanii ogólnopolskiej będą na ZHP to Ty też możesz z nich skorzystać - www.fundusz.zhp.pl (mam nadzieję, że GK ZHP nie zlikwiduje funduszu im. Grażyńskiego).
Kowlak
------------------------
http://www.zhp24.net - ciekawe teksty, ciekawi ludzie, czytaj, komentuj, pisz
http://www.kowlak.blox.pl

dalkow
Starszy użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: 11 mar 2006, 00:33
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: dalkow » 04 maja 2006, 12:25

kowlak pisze:- Pomyliłeś sie :) sądzę, że nie zapłacilismy tyle ile wyliczyłeś.
pomyliłem się, bo tak Ci mówi intucja męska?
a co ona mówi, że in plus, czy in minus? czyli za dużo, czy za mało

na 'Roma locuta causa finita' Druhowi odpowiem w innym miejscu, ja przynajmniej piszę co to oznacza, aby mała druhenka czy mały druh wiedzieli, a może im to utkwi w głowie i zapamięta

to nie jest złośliwe, tylko często ktoś coś stwierdza, a nie popiera argumentami (patrz: pomyliłeś się)

miłego dnia

kowlak
Stały bywalec
Posty: 703
Rejestracja: 10 cze 2002, 08:50
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: kowlak » 04 maja 2006, 12:48

Pomyliłeś się bo kampanię robi nam ta sama agencja która robiła w zeszłym roku. Nie mam danych dotyczących konkretnych kwot, które GK zapłaciła/zapłaci w tym roku za ogłoszenia. Ale mam uzasadnione prawo sądzić, że nie będą te ceny miały nic wspólnego z cenami cennikowymi, które cytowałeś.

A ja nie tutaj pisałem, że "Rzym przemówił, sprawa zakończona". Znów coś pomyliłeś.

Moja wiedza na temat zeszłorocznej kampanii bierze się stąd, że byłem jej koordynatorem :)
Kowlak
------------------------
http://www.zhp24.net - ciekawe teksty, ciekawi ludzie, czytaj, komentuj, pisz
http://www.kowlak.blox.pl

Zablokowany
nowoczesne kuchnie warszawa

Wróć do „Pozyskiwanie środków”