kampania 1 % 2006

forum Wydziału Pozyskiwania Środków
Wilk
Starszy użytkownik
Posty: 155
Rejestracja: 14 kwie 2006, 14:53
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Wilk » 14 kwie 2006, 15:10

Wszsytkim zainteresowanym polecam poczytac www.zhp.pl a szczegolnie http://www.zhp.pl/index.php?do=news&nav ... 11&id=1959 to po pierwsze
Po drugie dziekuje za ekspertow z dziedziny promocji ktorzy sie wypowiadali na temat kampani 1% o ktorej przygotwaniu i kulisach nie maja zadnego pojęcia. Kampania ma swoich okreslonych odbiorców i to do nich ma przemowic. To ze jest profesjonalna niech świadczy fakt , że za zeszłoroczną tez obsmiewaną przez "ekspertów zwiazkowych" otrzymalismy prestiżowa nagrodę. Prpoponuje zapoznac sie z kosztami porfesjonalnej kampani medialnej, zrobic samemu tak małą symulacje a pozniej bede mogl porozmawaic o konkretach...
phm. Adam Zawadzki - rzecznik prasowy ZHP
„stawiajmy wyzwania, świećmy przykładem”

d@rek
Użytkownik
Posty: 80
Rejestracja: 14 lis 2005, 16:45
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: d@rek » 14 kwie 2006, 19:09

Druhu Wilku, który nie raczyłeś się podpisać z imienia i nazwiska:

Po pierwsze to nie zauważyłem żeby ktoś tu obśmiewał kampanię 1% wymyśloną czy tam przygotowaną przez Druha.
Po drugie, każdy pisze tu to co myśli, bo przecież po to to forum zostało stworzone. Skoro członkowie mojej drużyny mówią że kampania 1% im się nie podoba, reklamy w gazetach ukazują stereotyp który im się nie podoba, moja osobista mama mówi że reklamówki są "głupie" a do tego jeszcze ja tak uważam i kilka innych osób na forum no to chyba coś jest nie tak? nieprawdaż?
Nie uważam się za "eksperta związkowego" tylko w związku z sytuacją która zainstaniała pytam: KTO jest tym "określonym adresatem"??? i czemu wykorzystano te stereotypy???
No bo pytać chyba mogę... :)
A serwis zhp.pl sprawdzam i czytam kilka razy dziennie Druhu i jestem na bieżąco.
Darek
już były drużynowy

sikor
Stały bywalec
Posty: 3461
Rejestracja: 13 sty 2004, 17:56
imię i nazwisko: Janusz Sikorski
stopień instruktorski: hm
stopień harcerski: HR
Lokalizacja: Polska
Hufiec: Ziemi Tyskiej
Chorągiew: Śląska
organizacja: ZHP
Kontakt:

Post autor: sikor » 14 kwie 2006, 19:45

heh... szkoda słów, TRYWIALNOŚć jest właściwym słowem. Nie sądzę by było to skuteczne, szkoda kasy. Mi w każdym razie w żaden sposób kampania nie pomaga w pozyskiwaniu kasy z 1%. A o jakości ulotek lepiej nawet nie wspominać :/. Czy naprawdę w ZHP nie ma nikogo kto potrafi rysować ???. Ale jakoś ta reklamka wpisuje mi się w większą całość... Wszystko jest w porządku, jesteśmy radośni, pokój, miłość, radość, nie ma problemów żadnych, sadzimy drzewka i przeprowadzamy babcie przez ulicę...
Pozdrawiam
hm. Janusz Sikorski HR
Redaktor Naczelny czasopisma "Harcerz Rzeczypospolitej"
lesni.pl hr.bci.pl
Przewodniczący ŚKPW

orite
Starszy użytkownik
Posty: 222
Rejestracja: 13 mar 2005, 21:58
Lokalizacja: 5 DHS "Feniks"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: orite » 14 kwie 2006, 21:44

odpowiedź ma pytanie dh Wojtka: dostępność i rozkład reklam można sprawdzić tu http://1procent.zhp.pl/index.php?do=sta ... =0034,0021

co do wpisu Wilka to chyba nie obrazi się, jeśli przedstawię go: phm. Adam Zawadzki, szef serwisu regiony.zhp, instruktor Wydziału Promocji i Informacji GK
Idę by dotrzeć, wręcz idę by iść - czynność jest skutkiem, przyczyną jest myśl...

wojtek 8kdh
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 13 lip 2005, 11:15
Lokalizacja: 8 Kielecka Dryżyna Harcerzy
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: wojtek 8kdh » 15 kwie 2006, 11:55

Dziękuje... rozkład reklam widizałem, pytam tylko czy w jaki kolwiek sposób te reklamy dotarły do was lub do kogoś z waszych znajomych? Bo "CO" pokazują to jest jedno, a "CZY" pokazują to drugie...
phm. Wojciech Wychowaniec, HO
8 KSDHiZ im. Zawiszy Czarnego

www.las2009.kielecka.zhp.pl

endrea
Starszy użytkownik
Posty: 171
Rejestracja: 19 lut 2006, 21:52
Lokalizacja: 20 DHL "Czarny Wilk"- Leśni;)
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: endrea » 15 kwie 2006, 17:08

Wilk pisze:Po drugie dziekuje za ekspertow z dziedziny promocji ktorzy sie wypowiadali na temat kampani 1% o ktorej przygotwaniu i kulisach nie maja zadnego pojęcia. Kampania ma swoich okreslonych odbiorców i to do nich ma przemowic. To ze jest profesjonalna niech świadczy fakt , że za zeszłoroczną tez obsmiewaną przez "ekspertów zwiazkowych" otrzymalismy prestiżowa nagrodę.
Cóż... zeszłoroczna kampania była naprawdę super... Dużo plakatów, ulotek, i wszystko to miało profesjonalny wygląd. Natomiast tegoroczne ulotki to totalne nieporozumienie;/.Przypominają wczesne obrazy kiepskiego ucznia Picassa;/...
sikor pisze:Wszystko jest w porządku, jesteśmy radośni, pokój, miłość, radość, nie ma problemów żadnych, sadzimy drzewka i przeprowadzamy babcie przez ulicę...
Hehe... Moja babcia prawie pękła ze śmiechu jak usłyszała o sadzeniu tych drzewek :D.... Qrcze czy naprawdę w harcerstwie nie mamy co robić tylko co zbiórkę drzewka sadzić?

Szkoda słów...


Pozdrawiam
phm. Izabela Staszczyszyn HR
Drużynowa 20 Drużyny Harcerzy Leśnych "Czarny Wilk" ^-^
III Szczep Harcerski "Leśni"
www.lesni.pl || www.kpw.org.pl || www.haer.org

rojek
Starszy użytkownik
Posty: 211
Rejestracja: 12 sie 2003, 18:40
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: rojek » 18 kwie 2006, 09:56

weszłam na stronę gazeta.pl i się przeraziłam. ja nie mam pojęcia do kogo jest adresowana ta reklama. w pewnej chwili miast harcerza pojawia się jakiś młody mężczyzna w garniturze, czyli wnioskuję szybko, że to własnie on może w sobie upatrywać adresata. być może babcia pomyśli sobie 'o, przeprowadzą mnie przez ulicę, wpłacę im 1%'. tymczasem babcia niebardzo wie jak uruchomić komputer. hmmm...

za przeproszeniam, sami sie kopiemy w tyłek i to całkiem srogo. na maksa srogo.

kiedy patrze na promocje innych organizacji, to trochę mi głupio, że największa org. młodzieżowa w Polsce może 'poszczycić' się tak zacną reklamą. I błagam, bez argumentów o pieniądzach. Jeśli ktokolwiek miałby pomysł na tę kampanię, to zrobiłby ją za takie same pieniądze. Może sięmylę, ale czy banner z babcią kosztuje mniej niż banner z przystojnym i fajnym harcerzem i ładną uśmiechniętą harcerką w górach?
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2006, 09:57 przez rojek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wolno szaleć młodzieży, wolno starym zwodzić,
Wolno się na czas żenić, wolno i rozwodzić,
Godzi się kraść ojczyznę, łatwą i powolną;
A mnie sarkać na takie bezprawia nie wolno?

StaryWilk
Stały bywalec
Posty: 2830
Rejestracja: 28 lut 2003, 13:47
Lokalizacja: Biały Szczep
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: StaryWilk » 18 kwie 2006, 13:24

Wilk pisze:Wszsytkim zainteresowanym polecam poczytac www.zhp.pl a szczegolnie http://www.zhp.pl/index.php?do=news&nav ... 11&id=1959 to po pierwsze
Po drugie dziekuje za ekspertow z dziedziny promocji ktorzy sie wypowiadali na temat kampani 1% o ktorej przygotwaniu i kulisach nie maja zadnego pojęcia. Kampania ma swoich okreslonych odbiorców i to do nich ma przemowic. To ze jest profesjonalna niech świadczy fakt , że za zeszłoroczną tez obsmiewaną przez "ekspertów zwiazkowych" otrzymalismy prestiżowa nagrodę. Prpoponuje zapoznac sie z kosztami porfesjonalnej kampani medialnej, zrobic samemu tak małą symulacje a pozniej bede mogl porozmawaic o konkretach...
Zawsze i niezmiennie, tu na forum odzywają się ...nożyce. Wyjaśniam, że dzieje się to wtedy, gdy się uderzy w....stół. Szanowny Wilku, forum p u b l i c z n e ZHP jest miejscem, w którym zgodnie z dobrymi obyczajami i Prawem Prasowym, k a ż d y
ma prawo do krytyki i własnego zdania. To że Druh pełni /jak się domyślam/ jakąś związkową funkcję, nie daje Druhowi patentu na nieomylność, jedynie słuszne decyzje i mądrość nieogarnioną.
Nieco....pokory wobec samego siebie. Niestety.
Dla wyjaśnienia, głosu na temat kampanii zeszłorocznej , jak i tegorocznej nie zabierałem.
Nie podoba mi się jedynie sposób reakcji Druha na wypowiedzi forumowiczów, druhu Podharcmistrzu.
Czuwaj !

Wilk
Starszy użytkownik
Posty: 155
Rejestracja: 14 kwie 2006, 14:53
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Wilk » 19 kwie 2006, 14:16

Odpowiem "prawdziwa cnota krytyki sie nie boi" lecz skoro sie mi cos nie podoba to logiczne jest ze przedstawiam alternatywny pomysł na takowa kampanie i tyle. Krytyka tak ale konstruktywna. Mi również ma prawo sie nie podbac to ze nie docenia sie pracy ludzi ktorzy robie 1% spolecznie. To ze jest PUBLICZNE forum skłania właśnie do tego, żeby wypowiadać się i coś budowac nie zaś niszczyć dla samego niszczenia.
Nie podoba sie druhowi, krytyka i nagonka na pomysł i reakcja innych na tegoroczna kampanie. Ekspeertów od poprawy ZHP jest jak zawsze wielu. Podobnie jak od jego promocji.
Tylko jest mały problem ,gdy przyjdźie szukac np dobrze umundurowanej drużyny, lub harcerzy którzy w sposób dobry zapropomuja nasza organizacje.
Każdy kij ma swój trzeci koniec
phm. Adam Zawadzki - rzecznik prasowy ZHP
„stawiajmy wyzwania, świećmy przykładem”

s00hy
Starszy użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: 10 cze 2002, 09:57
Lokalizacja: 206 WDHiGZ "Wołodyjowsy"
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: s00hy » 19 kwie 2006, 14:34

Adamie błagam - jesli widze kiepską reklamę w telewizji, to moge ją krytykować tylko pod warunkiem, iż sam przedstawie pomysł innej?
:-]
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2006, 15:04 przez s00hy, łącznie zmieniany 1 raz.
phm Rafał 's00hy'Suchocki HO
www.natropie.zhp.pl
Szczep 206 WDHiGZ "WołodyjowscY"
-=[ www.citygames.pl ]=- I love this Game

StaryWilk
Stały bywalec
Posty: 2830
Rejestracja: 28 lut 2003, 13:47
Lokalizacja: Biały Szczep
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: StaryWilk » 19 kwie 2006, 14:42

Krytyka, to krytyka. Ostrożnie z podziałami, bo to przypomina trochę podział na różne ... Prawdy / można w/g x Tischnera/. Jak czytam nawoływania do ...konstruktywnej krytyki, to jako żywo stają mi przed oczami różne tzw. jedynie słuszne teksty !
Proszę Druha, nic w tym nie ma przeciwnego logice, że ktoś tylko ocenia , krytykuje albo i łaje ! Może, ale nie musi coś zaproponować. Gdy w Krakowie koszmarny szef zarządu dróg ostatnio opowiada głupoty na temat niemożności załatania dziur po zimie, to też nawołuje do...konstruktywnej krytyki a nie skarg na siebie ! I co, może delikwenci z połamanym zawieszeniem samochodu mają mu zaplanować roboty i nowatorskie mieszanki asfaltowe ?!
Dalszej części postu nie rozumiem, bo chyba jest na bakier ze składnią.
I na koniec, problem Druhu jest niestety nie z krytykujacymi a z zadufanymi w sobie instruktorami wysokich szczebli, nawet społecznymi. Oni wiedzą lepiej. I tyle.
PS Druhu, kij ogólnowojskowy składa się z śródkija, przedkija i zakija. Dwa takie kije niegdyś przydawały się w polu w zimie do wykonania latryny. Którą część druh przypisuje trzeciemu końcowi kija ?. MNIE się wydaje że się druh nieco...pogubił w szukaniu tego właściwego końca.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2006, 14:53 przez StaryWilk, łącznie zmieniany 1 raz.

Adaś
Starszy użytkownik
Posty: 194
Rejestracja: 29 gru 2003, 12:43
Lokalizacja: Zespół promocji i informacji
Hufiec:
Chorągiew:
Kontakt:

Post autor: Adaś » 19 kwie 2006, 15:50

Tak na prawdę efekty tej kampanii zweryfikuje życie i stan naszych 1-procentowych kont. Czas pokaże, czy była skuteczna i czy na poziomie lokalnym nasze pomysły były skuteczne.
phm. Adam Piwek
Zespół promocji i informacji Chorągwi Dolnośląskiej ZHP

Bądź bliżej harcerskiego Dolnego Śląska: www.dolnoslaska.zhp.pl

orcus
Stały bywalec
Posty: 1240
Rejestracja: 18 cze 2004, 23:08
Lokalizacja: 1 SDH Bastion
Hufiec:
Chorągiew:

Post autor: orcus » 27 kwie 2006, 12:55

Wlasnie wyswietlila mi sie reklama 1% na gazeta.pl i jestem mocno zdegustowany drobnym szegolem ale jakze waznym. Reklama mnie delikatnie mowiac zdenerwowala bo zaladowala sie w trakcie czytanie artykulu i ktos chyba zapomnial zamiescic na niej przycisku do zamkniecia. Drobny szczegol ale przez to gdybym nie byl harcerzem to reklama mialaby skutek odwrotny do zamierzonego. Sami sobie tym robimy PRowe tyly

I jeszcze jedna uwaga: wersja gazetowa z harcerzami ktorzy sie nie pojawiaja ale grafika sugeruje ze sa w ruchu(wszyscy ukazani od razu) jest jakos estetyczniejsza od wersji z mrugajacymi harcerzami i jednym osobniku w garniturze.
Pozdrawiam
orcus

.: Linux is like a wigwam - no gates, no windows and Apache inside :.

Zablokowany
nowoczesne kuchnie warszawa

Wróć do „Pozyskiwanie środków”