Znaleziono 243 wyniki

autor: kowalska
19 paź 2006, 08:41
Forum: 4 Żywioły
Temat: kupić - nie kupić...
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 11377

Wiesz co d@rek? Nie wiem jak możesz mówić na mundur "ścierka". Uważam, że mundur jaki by nie był to jednak mundur i wyrażanie się o nim "Ścierka" jest nie na miejscu i źle świadczy o właścicielu... Jak 19kldh napisał - mundur wygląda tak jak postępuje z nim właściciel. Ja swój szanuje i może materia...
autor: kowalska
18 paź 2006, 12:52
Forum: 4 Żywioły
Temat: kupić - nie kupić...
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 11377

Zamierzam z moimi harcerkami kupić dla drużyny nowe mundury.. Jednak czytając te wszystkie opinie na stronie 4 żywiołów nie wiem co robić. Boję się, że będą to niemałe pieniądze wyrzucone w błoto. Bo co mam myśleć czytając, że mundur po 3 miesiącach się mechaci, pruje itp.. Mój obecny mundur ma 4 la...
autor: kowalska
14 wrz 2006, 14:10
Forum: Program
Temat: nauczy nas druh piosenki!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 15498

A u nas to się śpiewa "Piosenkę monotonną" na różne melodie:) i już nie jest monotonnie...
autor: kowalska
04 wrz 2006, 15:15
Forum: Turystyka
Temat: Pytanie do IDT
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3059

ojoj...widzę, że goraco się tu zrobiło... Jestem drużynową drużyny o specjalności turystycznej z Dolnego Śląska i już troszkę w tym temacie "siedzę".. Miałam okazję poznać część poprzedniego składu ITD GK ZHP (Zakrzów) i widziałam ich sposób działania i myślenia co mi się spodobało...Nie udawali oni...
autor: kowalska
01 wrz 2006, 15:23
Forum: Wędrownicza Watra 2006
Temat: Biedronkowa Trasa nr 9:)
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 6430

Tak..Już po WW..tak jak się umawialiśmy proszę nasze wspaniałe patrole o kilka słów odnośnie trasy i WW:). Pamiętacie o planach wspólnego poWatrowego spotkania?? Napiszcie kiedy by Wam pasowało i jakie miejsce było by odpowiednie dla nas wszystkich:)
Misiuje Was Wszystkich ()
autor: kowalska
09 sie 2006, 15:31
Forum: Wędrownicza Watra 2006
Temat: Trasa nr 9 - Pogórze Kaczawskie
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1983

Wszelkie informacje o trasie znajdziecie na http://www.trasa9.xt.pl lub pisząc na ja_kowalska@yahoo.com :). do zobaczenia - Czuj Duch!
autor: kowalska
22 kwie 2005, 08:11
Forum: 4 Żywioły
Temat: Żywioły
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 3061

mam pytanko..co z plakietkami JOTT czy sa one juz dostepne bo jakos nie zauwazylam..moze sie myle..
autor: kowalska
18 sty 2005, 18:30
Forum: Wędrownicy
Temat: UWAGA Wydział Wędrowniczy GK ZHP poszukuje współpracowni
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1002

hmmm...otwarta proba phm...to mnie dyskwalifikuje niestety...no moze w przyszlosci...:P
autor: kowalska
08 sty 2005, 18:57
Forum: Harcerze starsi
Temat: co myślicie o zhr??
Odpowiedzi: 233
Odsłony: 48780

to tak... w ZHR mam wielu znajomych, dzieki ktorym spwdzilam wraz z moja druzyna wiele udanych biwakow i imprez...nawet nie wiecie jak milo bylo spotkac starych znajomych z tej organizacji po srodku sektorow na Sluzbie Lednickiej...szczerze mowiac to uwazam ze sa oni calkiem normalni a nie jak to ni...
autor: kowalska
01 lis 2004, 11:52
Forum: Harcerze
Temat: strona wydziału
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 1568

tak ja tez jestem za tym i o ile bede w stanie pomoc to chetnie sie dolaczam...
autor: kowalska
25 paź 2004, 07:30
Forum: Program
Temat: Współzawodnictwo środowisk w hufcu
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 7170

no tak to jest wazne..uwazam ze takie wspolzawodnictwo jest dobre dopuki nie przerodzi sie ono w chora rywalizacje, musimy byc swiadomi po co to zostalo wprowadzone...nie wiem jak jest u was ale u nas w hufcu wspolzawodnictwo zostalo przyjete jednoglosnie i naprawde wspiera roczna prace no i mobiliz...
autor: kowalska
24 paź 2004, 20:46
Forum: Program
Temat: Współzawodnictwo środowisk w hufcu
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 7170

heh...no sa srodowiska w ktorych harcerze pochadza z niezbyt zamoznych rodzin...ale to nie moze byc wymowka do tego ze to niesprawiedliwe ze punktuje sie umundurowanie...moi harcerze tez sa raczej gorzej usytuowani ale to nie moze przekreslic mozliwosci posiadania munduru...od czego jestesmy my funk...
autor: kowalska
19 paź 2004, 11:47
Forum: Harcerze
Temat: Propozycje- udostępnijcie archiwa!!!
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 497

i ja tak uwazam:) propozycje byly wspanialym materialem pomocniczym:)) pamietam je i mam nawet kilka starych numerow ktore wielu osobom sluza do dzis:)) udostepnijcie!! nie jestesmy gorsi od zuchow:P
autor: kowalska
19 paź 2004, 11:45
Forum: Program
Temat: Współzawodnictwo środowisk w hufcu
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 7170

nom..u mnie w hufcu podobnie..wprowadzone zostalo wspolzawodnictwo miedzy zastepami dzialajacymi w naszym hufcu. punktowane sa rozne rzeczy..np. udzial w zimowisku, obozie, organizacja czegos dla druzyny badz srodowisk hufca...powinno cos takiego istniec..mobilizuje zastepy do efektywniejszej pracy ...
autor: kowalska
09 paź 2004, 09:24
Forum: Harcerze
Temat: namiestnictwo harcerskie
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 944

Zostalam mianowana namiestnikiem harcerskim w hufcu w ktorym praktycznie nigdy nie dzialaly namiestnictwa z prawdziwego zdarzenia...chcialam prosic o dobre rady i spostrzezenia z pracy innych namiestnikow, bo wiadomo..poczatki sa zawsze trudne..a kazda dobra rada sie przyda:) buzia!

Wyszukiwanie zaawansowane